Skip to the main content

Preliminary communication

Enogastronomska prepoznatljivost Slavonije i Baranje

Vinka Čepo ; Josip Juraj Strossmayer University in Osijek, Faculty of Agrobiotechnical Sciences Osijek, Osijek, Croatia
Tihana Sudarić ; Josip Juraj Strossmayer University in Osijek, Faculty of Agrobiotechnical Sciences Osijek, Osijek, Croatia
Jadranka Deže ; Josip Juraj Strossmayer University in Osijek, Faculty of Agrobiotechnical Sciences Osijek, Osijek, Croatia
Jelena Kristić ; Josip Juraj Strossmayer University in Osijek, Faculty of Agrobiotechnical Sciences Osijek, Osijek, Croatia


Full text: croatian pdf 391 Kb

page 59-68

downloads: 1.009

cite


Abstract

Anketno ispitivanje provedeno je s ciljem kako bi se istražilo što potencijalni posjetitelji i gosti turističkih seoskih obiteljskih gospodarstava očekuju u ponudi tradicionalne hrane, vina i autohtonih poljoprivredno-prehrambenim proizvoda Slavonije i Baranje. Istraživanje je provedeno on line anketom na uzorku od 340 ispitanika. Rezultati su pokazali da potrošači u velikoj mjeri prepoznaju i podržavaju gastronomiju, odnosno hranu koja je neophodan dio svakog putovanja, ali isto tako može biti motiv i atrakcija koja definira određenu lokaciju. Enogastronomija može biti pokretač razvoja multifunkcionalnog ruralnog prostora Slavonije i Baranje, kao i dodatan izvor prihoda obiteljskih poljoprivrednih gospodarstava, što je prilika za ekonomsko i socijalno jačanje ovog kompleksnog prostora.

Keywords

enogastronomija; turistička seoska obiteljska gospodarstva; hrana; Slavonija i Baranja

Hrčak ID:

231057

URI

https://hrcak.srce.hr/231057

Publication date:

17.11.2019.

Article data in other languages: english

Visits: 1.831 *