Skip to the main content

Review article

https://doi.org/10.15516/cje.v23i2.3924

Poučavanje o kulturnoj baštini kao sredstvo obrazovanja građana: analiza aktualnoga obrazovnog zakonodavstva

Olga Moreno-Fernández orcid id orcid.org/0000-0003-4349-8657 ; Faculty of Educational Sciences University of Seville Calle Pirotecnia s/ n4.81, 41013 Sevilla, Spain
Maria Puig-Gutierrez orcid id orcid.org/0000-0002-7536-2976 ; Faculty of Educational Sciences University of Seville Calle Pirotecnia s/ n4.82, 41013 Sevilla, Spain
Mario Ferreras-Listán orcid id orcid.org/0000-0001-9430-8310 ; Faculty of Educational Sciences University of Seville Calle Pirotecnia s/ n4.80, 41013 Sevilla, Spain
Fátima Rodríguez-Marín orcid id orcid.org/0000-0003-0771-6944 ; Faculty of Educational Sciences University of Seville Calle Pirotecnia s/ n4.79, 41013 Sevilla, Spain


Full text: english pdf 391 Kb

page 371-404

downloads: 243

cite

Full text: croatian pdf 391 Kb

page 371-404

downloads: 195

cite


Abstract

U ovom se radu prikazuju rezultati istraživanja o ulozi kulturne baštine u
obrazovanju građana u sklopu aktualnoga obrazovnog zakonodavstva. Provedena je
analiza državnih obrazovnih propisa u Španjolskoj i njihove provedbe u Autonomnoj
zajednici Andaluziji, u predprimarnom i primarnom obrazovanju. Korištena je
kvalitativna, deskriptivno-interpretativna metoda, a istraživanje je temeljeno na
analizi dokumenata. U skladu s tim, pripremljen je niz kategorija podijeljenih
u podkategorije, varijable i deskriptore. U rezultatima se ističe potreba nastavka
rada na uključivanju kulturne baštine u globalno građansko obrazovanje, za što je
neophodno izraditi integrirani kurikul koji se temelji na „relevantnim socio-ekološkim
problemima”.

Keywords

globalno građansko obrazovanje; istraživanje kurikula; predprimarno obrazovanje; primarno obrazovanje; tipologija baštine

Hrčak ID:

262058

URI

https://hrcak.srce.hr/262058

Publication date:

3.9.2021.

Article data in other languages: english

Visits: 1.302 *