Professional paper
MOTIVACIJA I NASTAVA NA DALJINU U 5. RAZREDU
Andreja Bogataj Rant
; OŠ Železniki, Otoki 13, 4228 Železniki, Slovenija
Supplements: MOTIVACIJA I NASTAVA NA DALJINU U 5. RAZREDU Andreja Bogataj Rant.pdf
Abstract
2. studenoga 2020. nastavljeno je gotovo četveromjesečno podučavanje na daljinu. Ovaj put bili smo bolje pripremljeni i znali smo što možemo očekivati. Učenici su već imali iskustvo o načinu izvođenja nastave, bili su vještiji u radu s računalima i raznim platformama. Više im nije trebala tolika pomoć roditelja u radu i većina je postala vrlo samostalna. U radu na daljinu motivacija je bila iznimno važan čimbenik, jer je to psihološki proces koji usmjerava i stimulira naše ponašanje, odnoseći se na emocije, misli, uvjerenja, stavove, percepcije i druge psihičke sadržaje povezane s njim.
Stoga sam u svom radu koristila različite pristupe i načine rada, npr. svakodnevno podučavanje putem Zooma, tumačenje gradiva pomoću različitih programa, poput Powerpointa, video zapisa, te za utvrđivanje gradiva radne listove, online zadatke, kvizove, zabavne zadatke itd. Na nastavi sam koristila razne aktivnosti za opuštanje, podizanje motivacije, poticanje interesa, povećanje aktivnosti i pažnje djece te aktivnosti za zabavu. Budući da su ljudi društvena bića, učenicima je u nastavi na daljinu uglavnom nedostajao osobni kontakt koji imamo u školi. Ova vrsta nastave nikako se ne može usporediti s nastavom u školi, a samo će vrijeme pokazati kakve je posljedice ostavio gotovo četveromjesečni rad na daljinu.
Keywords
podučavanje od kuće, online komunikacija, učenici, motivacija
Hrčak ID:
264400
URI
Publication date:
1.11.2021.
Visits: 826 *