Preliminary communication
Procjena kvalitete online nastavnog procesa u obrazovanju odraslih: perspektiva polaznika programa
Morana Koludrović
orcid.org/0000-0003-4099-8330
; Faculty of Humanities and Social Sciences in Split
Snježana Zbukvić Ožbolt
; Public Open University Zagreb
Abstract
Glavni cilj ovoga istraživanja bio je ispitati prednosti i nedostatke online nastave u obrazovanju odraslih, ispitati pripremljenost ustanove u provedbi online nastave s obzirom na organizaciju online nastave, kvalitetu komunikacije, kompetentnost nastavnika i pružanje podrške polaznicima, ispitati aktivnost sudionika nastavnog procesa te stavove polaznika o nekim elementima i postupcima vrednovanja tijekom online nastave. Istraživanje je provedeno u tri navrata od ožujka do srpnja 2020. godine pri čemu je ukupno bilo uključeno 149 polaznika različitih programa namijenjenih obrazovanju odraslih. Rezultati dobiveni ovim istraživanjem pokazuju visoko zadovoljstvo polaznika online nastavom te kvalitetom vođenja programa tijekom online nastave. Rezultati zatim sugeriraju pravednost u ocjenjivanju te općenito visoku kvalitetu procesa vrednovanja kao i veliku uključenost i motiviranost polaznika za pohađanje online nastave za što su prema dobivenim rezultatima najzaslužniji visoko motivirani i kompetntni nastavnici.
Keywords
nastava na daljinu; obrazovanje odraslih; online nastava; kvaliteta online nastavnog procesa; vrednovanje nastavnog procesa
Hrčak ID:
272381
URI
Publication date:
1.2.2021.
Visits: 1.621 *