Skip to the main content

Review article

https://doi.org/10.15291/ai.3400

Mogućnosti implementacije učinkovitih pristupa u radu s darovitim učenicima

Nina Erdeš Babić ; Elementary school Hinka Juhna Podgorač, Croatia
Ana Mirosavljević ; University of Slavonski Brod - Department of Social Sciences and Humanities, Slavonski Brod, Croatia


Full text: english pdf 260 Kb

versions

page 47-73

downloads: 604

cite


Abstract

Uloga obrazovanja u poticanju darovitosti učenika očituje se u unaprjeđenju procesa identifikacije te implementaciji odgovarajućih metoda, oblika, pristupa u radu te nastavnih planova i programa koji trebaju biti prilagođeni individualnom profilu učenika. Neizostavnu ulogu ima kompetentan učitelj osposobljen i intrinzično motiviran za
rad s učenicima iznadprosječnih sposobnosti, usmjeravajući potencijalnu prema manifestnoj darovitosti. Podrška darovitim učenicima još uvijek nije dovoljno razvijena, čime se zapostavljaju i podcjenjuju posebnosti darovitih učenika i izazovi s kojima se susreću u suvremenom odgojno-obrazovnom sustavu. Stoga se kroz ovaj rad aktualizira i dalje nedovoljno istražena tematika obrazovanja darovitih učenika koji predstavljaju pokretačku snagu razvoja suvremenog društva. Rad se bavi teorijskim razmatranjem fenomena darovitosti, karakteristikama darovitih učenika te kompetencijama učitelja za rad s darovitim učenicima. Nadalje, razmatra se diferencijacija u nastavi i pristupi u radu s darovitim učenicima.

Keywords

darovitost; diferencijacija u nastavi; kompetentnost učitelja

Hrčak ID:

272528

URI

https://hrcak.srce.hr/272528

Publication date:

1.9.2021.

Article data in other languages: english

Visits: 1.275 *