Professional paper
POTICAJNO OKRUŽENJE ZA UČENJE
Špela Košir
; Osnovna škola Fran Roš, Slovenija
Abstract
Pojam poticajnog okruženja za učenje složena je materija koja obuhvaća mnoge čimbenike, poput kvalitetnih međuljudskih odnosa, primjerene školske klime, sigurnosti, inovativnih pristupa učenju i s tim u vezi odgovarajućeg uređenja učionice, odgovarajuće školske klime i , u posljednjem razdoblju pandemije, i digitalno opismenjavanje svih sudionika u obrazovnom procesu. I, naravno, škola kao mjesto socijalizacije, kreativnosti i suradnje je ta koja mora brinuti o djetetovom kognitivnom, socijalnom, emocionalnom i tjelesnom razvoju. A to čini stvaranjem fizički i psihički sigurnog i stimulativnog okruženja koje sadrži i nudi razne razvojno prikladne materijale, zadatke i mogućnosti učenja. Učiteljica potiče dječje učenje kroz samostalno istraživanje, grupno istraživanje, igru, pristup različitim resursima te interakciju s drugom djecom i odraslima. Na taj način dijete razvija kritičko i kreativno mišljenje koje je ključ uspješnog suvremenog čovjeka.
Keywords
kvalitetni međuljudski odnosi, školska klima, inovativni pristupi učenju, inovativna učionica
Hrčak ID:
290843
URI
Publication date:
1.3.2023.
Visits: 1.343 *