Professional paper
RAZRADA KNJIŽEVNO-UMJETNIČKOG TEKSTA KROZ SURADNIČKO UČENJE
Liljana Hajdinjak Zelko
; OŠ Sveti Jurij, Slovenija
Abstract
U ovom radu prikazujem razradu književno-umjetničkog teksta metodom suradničkog učenja, vrlo popularnom među učenicima jer im ista omogućuje upoznavanje grupnog rada, prilagođavanje grupi, prihvaćanje različitosti... Metoda je usmjerena prema višim misaonim i nastavnim procesima, obraća pažnju na socijalnu i emotivnu stranu učenja, što učenicima daje istinski aktivnu ulogu pri njihovom vlastitom učenju. No najvažniji je cilj suradničkog učenja svakako kvaliteta učenikova znanja. Učenici su dokazali razumijevanje poruke (lirske) pjesme, neovisno su formirali personifikacije, komparacije, ukrasne pridjeve. Svojim aktivnim radom ostvarili su ciljeve nastavnog sata.
Keywords
suradničko učenje, književno-umjetnički tekst, tekst pjesme
Hrčak ID:
291933
URI
Publication date:
1.3.2023.
Visits: 424 *