Skip to the main content

Preliminary communication

https://doi.org/10.59549/n.165.3-4.6

Pristupi vrednovanju u glazbenom obrazovanju s naglaskom na teorijske glazbene predmete

Nikolina Matoš ; Music Academy of the University of Zagreb, Zagreb, Croatia *

* Corresponding author.


Full text: croatian pdf 258 Kb

page 283-301

downloads: 0

cite


Abstract

U radu su istraženi pristupi vrednovanju u sustavu glazbenoga obrazovanja, obuhvaćajući sve bitne aspekte evaluacijskoga procesa. S posebnim osvrtom na teorijske glazbene predmete, analizirana su i uspoređena obilježja dijagnostičkog, formativnog i sumativnog vrednovanja. Iz potonjeg proizlaze određeni problemi, karakteristični za glazbenu školu, poput provedbe ispita pred povjerenstvom te odnosa ispitne i konačne ocjene. Problematiziraju se specifičnosti teorijskih glazbenih predmeta koji nisu isključivo 'teorijski', nego su u (ne)određenim omjerima analitički, praktično i kreativno usmjereni. Uz dijagnostičko, formativno i sumativno vrednovanje, u radu se donose zaključci o ostalim kategorijama vrednovanja koje obuhvaćaju kriterije, oblike i metode vrednovanja te pristupe vrednovanju.

Keywords

dijagnostičko vrednovanje; formativno vrednovanje; kriteriji vrednovanja; metode vrednovanja; sumativno vrednovanje

Hrčak ID:

323755

URI

https://hrcak.srce.hr/323755

Publication date:

16.12.2024.

Article data in other languages: english

Visits: 0 *