Skip to the main content

Review article

Branding prostora u kulturi dizajna

Aleksandar Homadovski


Full text: croatian pdf 361 Kb

page 190-203

downloads: 823

cite

Full text: english pdf 361 Kb

page 190-203

downloads: 660

cite


Abstract

Svrhu rada čini razumijevanje struktura brandinga mjesta. Izdvaja se usporedba brandinga maraka i mjesta te definicija brandinga mjesta. Obrazlažu se strukture brandinga mjesta pomoću koncepta konkurentnih identiteta te sastavnice portfelja lokacija. Branding mjesta dijelom se oslanja na metode brandinga maraka, a istovremeno razvija i svoje autonomne oblike. Metode konzultativnog dizajna ulaze u konkurentni dijalog s praksama oblikovanja i prezentiranja prostornih identiteta.

Keywords

konkurentni identitet; kultura dizajna; portfelj lokacija; kreiranje marke mjesta; regionalne integracije

Hrčak ID:

54290

URI

https://hrcak.srce.hr/54290

Publication date:

21.6.2010.

Article data in other languages: english

Visits: 2.563 *