Izvorni znanstveni članak
Ponašanje potrošača suhog voća na tržištu grada Zagreba
Marija Cerjak
orcid.org/0000-0003-0696-4364
; Agronomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Zagreb, Hrvatska
Marina Tomić
; Agronomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Zagreb, Hrvatska
Sažetak
Cilj ovog istraživanja je bio utvrditi najvažnija obilježja kupnje i potrošnje suhog voća na tržištu grada Zagreba. U anketnom ispitivanju je sudjelovalo 120 ispitanika. Rezultati istraživanja su pokazali da se suho voće relativno rijetko koristi u prehrani. U potrošnji suhog voća dominiraju grožđice i suhe šljive. Najčešći motivi za konzumaciju suhog voća su pozitivan utjecaj na probavu kao i dobar okus suhog voća. S druge strane, cijena kao najvažnije obilježje u kupnji suhog voća predstavlja ograničavajući čimbenik za potrošnju ovih namirnica. Za povećanje potražnje suhog voća je, uz dodatnu promidžbu, potrebna i edukacija potrošača, posebice djece i mladih o prednostima ovog voća u prehrani.
Ključne riječi
suho voće; anketno ispitivanje; kupovno ponašanje; stavovi
Hrčak ID:
119699
URI
Datum izdavanja:
31.3.2014.
Posjeta: 1.860 *