Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

https://doi.org/10.21464/mo46.124.2338

Zadovoljstvo poslom, motivacija učitelja za rad i poticanje razvoja kompetencija učenika

Edita Borić ; Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Hrvatska


Puni tekst: hrvatski pdf 355 Kb

str. 23-38

preuzimanja: 1.853

citiraj


Sažetak

Cilj istraživanja bio je ispitati u kojem stupnju učitelji potiču kompetencije kod učenika te koliko su zadovoljni svojim poslom i motivirani za rad. Cilj je bio i ispitati povezanost stupnja u kojem učitelji potiču kompetencije kod učenika, zadovoljstva poslom i motivacije za rad te godina radnog staža. Sudionici su bili učitelji razredne nastave (N=341). Korišten je Upitnik poticanja razvoja kompetencija učenika, učiteljskog zadovoljstva poslom i motivacije za rad (Borić i Borić, 2013) konstruiran za potrebe istraživanja. Rezultati faktorske analize pokazali su kako se upitnik sastoji od: (1) subskale poticanja razvoja kompetencija učenika i (2) subskale zadovoljstva poslom i motivacije za rad učitelja. Utvrđeno je da postoji pozitivna korelacija (r = 0,360, p<0,05) između subskala. Moguće je zaključiti kako su učitelji u prosjeku visoko zadovoljni svojim poslom i motivirani za rad te se kod učenika trude razviti kompetencije u viskom stupnju. Rezultati su pokazali kako između godina radnog staža te zadovoljstva poslom i motivacije za rad postoji statistički značajna niska pozitivna korelacija r=0,176, p<0,01.

Ključne riječi

kvaliteta učitelja; radni staž; razredna nastava

Hrčak ID:

199982

URI

https://hrcak.srce.hr/199982

Datum izdavanja:

17.4.2018.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 4.354 *