Pregledni rad
https://doi.org/10.37083/bosn.2018.23.9
Metapodaci i sheme metapodataka za objekte učenja
Alma Mešić
orcid.org/0000-0001-9848-512X
; Nacionalna i univerzitetska biblioteka Bosne i Hercegovine, Sarajevo, Bosna i Hercegovina
Puni tekst: bosanski pdf 985 Kb
str. 9-16
preuzimanja: 988
citiraj
APA 6th Edition
Mešić, A. (2018). Metapodaci i sheme metapodataka za objekte učenja. Bosniaca, 23 (23), 9-16. https://doi.org/10.37083/bosn.2018.23.9
MLA 8th Edition
Mešić, Alma. "Metapodaci i sheme metapodataka za objekte učenja." Bosniaca, vol. 23, br. 23, 2018, str. 9-16. https://doi.org/10.37083/bosn.2018.23.9. Citirano 19.11.2024.
Chicago 17th Edition
Mešić, Alma. "Metapodaci i sheme metapodataka za objekte učenja." Bosniaca 23, br. 23 (2018): 9-16. https://doi.org/10.37083/bosn.2018.23.9
Harvard
Mešić, A. (2018). 'Metapodaci i sheme metapodataka za objekte učenja', Bosniaca, 23(23), str. 9-16. https://doi.org/10.37083/bosn.2018.23.9
Vancouver
Mešić A. Metapodaci i sheme metapodataka za objekte učenja. Bosniaca [Internet]. 2018 [pristupljeno 19.11.2024.];23(23):9-16. https://doi.org/10.37083/bosn.2018.23.9
IEEE
A. Mešić, "Metapodaci i sheme metapodataka za objekte učenja", Bosniaca, vol.23, br. 23, str. 9-16, 2018. [Online]. https://doi.org/10.37083/bosn.2018.23.9
Preuzmi JATS datoteku
Sažetak
Razvoj informacijsko-komunikacijske tehnologije (IKT) i njena raznolika primjena uvjetovala je promjene i u obrazovnom procesu. Sve je učestalija pojava sistema za učenje na daljinu s ciljem da se tradicionalni način realiziranja nastave dopuni elektronskim učenjem. No da bi se obrazovni proces odvijao u virtualnom okruženju, neophodno je adekvatno organizirati i prezentirati znanje. Osnovni nositelji znanja u elektronskom učenju jesu objekti učenja. Kroz predstavljanje (IEEE) LOM sheme metapodataka, rad nastoji da pokaže prednosti i nedostatke shema, ukaže na postojanje derivata shema metapodataka i aplikacijskih profila te naglasi važnost i ulogu bibliotečke profesije u obrazovanju 21. stoljeća.
Ključne riječi
objekti učenja; metapodaci; sheme metapodataka; interoperabilnost; repozitorij; (IEEE) LOM
Hrčak ID:
217272
URI
https://hrcak.srce.hr/217272
Datum izdavanja:
28.12.2018.
Podaci na drugim jezicima:
engleski
Posjeta: 1.962
*