Izvorni znanstveni članak
SLUŠANJE S RAZUMIJEVANJEM I HRVATSKI UČENICI ENGLESKOGA KAO STRANOGA JEZIKA
Višnja Josipović Smojver
; Filozofski fakultet u Zagrebu
Puni tekst: hrvatski pdf 458 Kb
str. 127-136
preuzimanja: 1.986
citiraj
APA 6th Edition
Josipović Smojver, V. (2007). SLUŠANJE S RAZUMIJEVANJEM I HRVATSKI UČENICI ENGLESKOGA KAO STRANOGA JEZIKA. Metodika, 8 (14), 127-136. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/26946
MLA 8th Edition
Josipović Smojver, Višnja. "SLUŠANJE S RAZUMIJEVANJEM I HRVATSKI UČENICI ENGLESKOGA KAO STRANOGA JEZIKA." Metodika, vol. 8, br. 14, 2007, str. 127-136. https://hrcak.srce.hr/26946. Citirano 22.11.2024.
Chicago 17th Edition
Josipović Smojver, Višnja. "SLUŠANJE S RAZUMIJEVANJEM I HRVATSKI UČENICI ENGLESKOGA KAO STRANOGA JEZIKA." Metodika 8, br. 14 (2007): 127-136. https://hrcak.srce.hr/26946
Harvard
Josipović Smojver, V. (2007). 'SLUŠANJE S RAZUMIJEVANJEM I HRVATSKI UČENICI ENGLESKOGA KAO STRANOGA JEZIKA', Metodika, 8(14), str. 127-136. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/26946 (Datum pristupa: 22.11.2024.)
Vancouver
Josipović Smojver V. SLUŠANJE S RAZUMIJEVANJEM I HRVATSKI UČENICI ENGLESKOGA KAO STRANOGA JEZIKA. Metodika [Internet]. 2007 [pristupljeno 22.11.2024.];8(14):127-136. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/26946
IEEE
V. Josipović Smojver, "SLUŠANJE S RAZUMIJEVANJEM I HRVATSKI UČENICI ENGLESKOGA KAO STRANOGA JEZIKA", Metodika, vol.8, br. 14, str. 127-136, 2007. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/26946. [Citirano: 22.11.2024.]
Puni tekst: engleski pdf 485 Kb
str. 137-147
preuzimanja: 2.017
citiraj
APA 6th Edition
Josipović Smojver, V. (2007). SLUŠANJE S RAZUMIJEVANJEM I HRVATSKI UČENICI ENGLESKOGA KAO STRANOGA JEZIKA. Metodika, 8 (14), 127-136. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/26946
MLA 8th Edition
Josipović Smojver, Višnja. "SLUŠANJE S RAZUMIJEVANJEM I HRVATSKI UČENICI ENGLESKOGA KAO STRANOGA JEZIKA." Metodika, vol. 8, br. 14, 2007, str. 127-136. https://hrcak.srce.hr/26946. Citirano 22.11.2024.
Chicago 17th Edition
Josipović Smojver, Višnja. "SLUŠANJE S RAZUMIJEVANJEM I HRVATSKI UČENICI ENGLESKOGA KAO STRANOGA JEZIKA." Metodika 8, br. 14 (2007): 127-136. https://hrcak.srce.hr/26946
Harvard
Josipović Smojver, V. (2007). 'SLUŠANJE S RAZUMIJEVANJEM I HRVATSKI UČENICI ENGLESKOGA KAO STRANOGA JEZIKA', Metodika, 8(14), str. 127-136. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/26946 (Datum pristupa: 22.11.2024.)
Vancouver
Josipović Smojver V. SLUŠANJE S RAZUMIJEVANJEM I HRVATSKI UČENICI ENGLESKOGA KAO STRANOGA JEZIKA. Metodika [Internet]. 2007 [pristupljeno 22.11.2024.];8(14):127-136. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/26946
IEEE
V. Josipović Smojver, "SLUŠANJE S RAZUMIJEVANJEM I HRVATSKI UČENICI ENGLESKOGA KAO STRANOGA JEZIKA", Metodika, vol.8, br. 14, str. 127-136, 2007. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/26946. [Citirano: 22.11.2024.]
Sažetak
Ovim radom, koji je nastao u okviru projekta “Engleski jezik u Hrvatskoj
“, određuje se mjesto slušanja engleskoga s razumijevanjem u ukupnoj
kompetenciji. Utvrđuje se da su u osnovnoj školi učenice nešto bolje od učenika
u ovoj komponenti, dok u srednjim školama u tom pogledu nema razlika. Intenzitet
učenja engleskoga u osnovnoj školi povezan je s uspješnošću u razumijevanju
slušanoga, ali nije u tome presudan. Za srednje škole nije utvrđena povezanost
intenziteta učenja i uspjeha u ovoj komponenti testa. Duljina učenja također se
pokazala neznatno povezanom s uspjehom u slušanju s razumijevanjem. Gradski
učenici pokazali su se boljima od seoskih u promatranoj komponenti testa. Autorica
u diskusiji posebno ističe ulogu izloženosti engleskome jeziku u Hrvatskoj kao
važnome faktoru koji vjerojatno utječe na razvoj ove jezične vještine.
Ključne riječi
CEFR; engleski; kompetencija; slušanje s razumijevanjem
Hrčak ID:
26946
URI
https://hrcak.srce.hr/26946
Datum izdavanja:
14.5.2007.
Podaci na drugim jezicima:
engleski
Posjeta: 5.533
*