Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

Elektronički mediji kao ključ konkurentnosti tranzicijskih zemalja

Katerina Malić-Bandur


Puni tekst: hrvatski pdf 531 Kb

str. 280-285

preuzimanja: 1.308

citiraj


Sažetak

Tranzicija je višedimenzionalan proces koji u političkom smislu znači prijelaz u demokratsko društvo, a u ekonomskim terminima uspostavljanje slobodnog tržišta. Tranzicijska promjena svakako uključuje novu ulogu i položaj elektroničkih medija. Pitanje utjecaja elektroničkih medija u tranziciji nije samo pitanje slobode medija već se koristi i kao mjerilo uspješne tranzicije. Proces tranzicije je - prije svega - proces stjecanja konkurentnosti i to prvenstveno proizvodnih poduzeća. To su stručno vrlo zahtjevne promjene u internoj organizaciji svakog poduzeća, u managementu, poslovnim procesima i njihovoj prilagodbi širim regionalnim, europskim i globalnim tržištima. Elektronički mediji predstavljaju temelj postizanja konkurentnosti tvrtki omogućujući im nastup na globalnom tržištu. Elektronički mediji omogućuju efikasnost rada tvrtki, a samim time konkurentno održanje na tržištu. To je od presudnog značenja za velik broj hrvatskih tvrtki koje s elektroničkim medijima koje danas koriste nemaju prilike u međunarodnoj konkurenciji. Pretpostavka od koje se polazi je da elektronički mediji utječu na sposobnost poduzeća u savladavanju svojih konkurentskih prednosti i time se lakše uključi na globalna tržišta

Ključne riječi

tranzicija; elektronički mediji; kompetitivnost; stupanj diversifikacije u produkciji i elektronički mediji

Hrčak ID:

9258

URI

https://hrcak.srce.hr/9258

Datum izdavanja:

23.12.2006.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 3.228 *