Prethodno priopćenje
Evaluacija nastavničkih stavova i poimanja kompetentnosti u pogledu cjeloživotnog učenja
Huseyin Uzunboylu
; Near East University
Cigdem Hursen
; Near East University
Puni tekst: engleski pdf 794 Kb
str. 177-204
preuzimanja: 486
citiraj
APA 6th Edition
Uzunboylu, H. i Hursen, C. (2013). Evaluacija nastavničkih stavova i poimanja kompetentnosti u pogledu cjeloživotnog učenja. Croatian Journal of Education, 15 (Sp.Ed.3), 177-204. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/111356
MLA 8th Edition
Uzunboylu, Huseyin i Cigdem Hursen. "Evaluacija nastavničkih stavova i poimanja kompetentnosti u pogledu cjeloživotnog učenja." Croatian Journal of Education, vol. 15, br. Sp.Ed.3, 2013, str. 177-204. https://hrcak.srce.hr/111356. Citirano 20.11.2024.
Chicago 17th Edition
Uzunboylu, Huseyin i Cigdem Hursen. "Evaluacija nastavničkih stavova i poimanja kompetentnosti u pogledu cjeloživotnog učenja." Croatian Journal of Education 15, br. Sp.Ed.3 (2013): 177-204. https://hrcak.srce.hr/111356
Harvard
Uzunboylu, H., i Hursen, C. (2013). 'Evaluacija nastavničkih stavova i poimanja kompetentnosti u pogledu cjeloživotnog učenja', Croatian Journal of Education, 15(Sp.Ed.3), str. 177-204. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/111356 (Datum pristupa: 20.11.2024.)
Vancouver
Uzunboylu H, Hursen C. Evaluacija nastavničkih stavova i poimanja kompetentnosti u pogledu cjeloživotnog učenja. Croatian Journal of Education [Internet]. 2013 [pristupljeno 20.11.2024.];15(Sp.Ed.3):177-204. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/111356
IEEE
H. Uzunboylu i C. Hursen, "Evaluacija nastavničkih stavova i poimanja kompetentnosti u pogledu cjeloživotnog učenja", Croatian Journal of Education, vol.15, br. Sp.Ed.3, str. 177-204, 2013. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/111356. [Citirano: 20.11.2024.]
Puni tekst: hrvatski pdf 794 Kb
str. 177-204
preuzimanja: 1.247
citiraj
APA 6th Edition
Uzunboylu, H. i Hursen, C. (2013). Evaluacija nastavničkih stavova i poimanja kompetentnosti u pogledu cjeloživotnog učenja. Croatian Journal of Education, 15 (Sp.Ed.3), 177-204. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/111356
MLA 8th Edition
Uzunboylu, Huseyin i Cigdem Hursen. "Evaluacija nastavničkih stavova i poimanja kompetentnosti u pogledu cjeloživotnog učenja." Croatian Journal of Education, vol. 15, br. Sp.Ed.3, 2013, str. 177-204. https://hrcak.srce.hr/111356. Citirano 20.11.2024.
Chicago 17th Edition
Uzunboylu, Huseyin i Cigdem Hursen. "Evaluacija nastavničkih stavova i poimanja kompetentnosti u pogledu cjeloživotnog učenja." Croatian Journal of Education 15, br. Sp.Ed.3 (2013): 177-204. https://hrcak.srce.hr/111356
Harvard
Uzunboylu, H., i Hursen, C. (2013). 'Evaluacija nastavničkih stavova i poimanja kompetentnosti u pogledu cjeloživotnog učenja', Croatian Journal of Education, 15(Sp.Ed.3), str. 177-204. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/111356 (Datum pristupa: 20.11.2024.)
Vancouver
Uzunboylu H, Hursen C. Evaluacija nastavničkih stavova i poimanja kompetentnosti u pogledu cjeloživotnog učenja. Croatian Journal of Education [Internet]. 2013 [pristupljeno 20.11.2024.];15(Sp.Ed.3):177-204. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/111356
IEEE
H. Uzunboylu i C. Hursen, "Evaluacija nastavničkih stavova i poimanja kompetentnosti u pogledu cjeloživotnog učenja", Croatian Journal of Education, vol.15, br. Sp.Ed.3, str. 177-204, 2013. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/111356. [Citirano: 20.11.2024.]
Sažetak
U istraživanju su proučavani nastavnički stavovi i poimanje kompetentnosti u odnosu na cjeloživotno učenje. Skale stavova i kompetencija o cjeloživotnom učenju ispunilo je 614 nastavnika da bi se doznali njihovi stavovi i poimanja kompetencije s obzirom na cjeloživotno učenje. Istraživanje je pokazalo da spol i godine nastavnika, izgleda, imaju utjecaja na njihov proces cjeloživotnog učenja. Rezultati također pokazuju da postoji pozitivna korelacija između nastavničkih stavova i poimanja kompetentnosti.
Ključne riječi
obrazovanje; profesionalni razvoj; skala; učenici; učenje
Hrčak ID:
111356
URI
https://hrcak.srce.hr/111356
Datum izdavanja:
30.10.2013.
Podaci na drugim jezicima:
engleski
Posjeta: 3.298
*