Izvorni znanstveni članak
Development of Phonological Awareness and Learning to Read: Three-Years Longitudinal Study
Svjetlana Kolić-Vehovec
Puni tekst: hrvatski pdf 9.675 Kb
str. 17-32
preuzimanja: 1.554
citiraj
APA 6th Edition
Kolić-Vehovec, S. (2003). Development of Phonological Awareness and Learning to Read: Three-Years Longitudinal Study. Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, 39 (1), 17-32. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/11618
MLA 8th Edition
Kolić-Vehovec, Svjetlana. "Development of Phonological Awareness and Learning to Read: Three-Years Longitudinal Study." Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, vol. 39, br. 1, 2003, str. 17-32. https://hrcak.srce.hr/11618. Citirano 24.11.2024.
Chicago 17th Edition
Kolić-Vehovec, Svjetlana. "Development of Phonological Awareness and Learning to Read: Three-Years Longitudinal Study." Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja 39, br. 1 (2003): 17-32. https://hrcak.srce.hr/11618
Harvard
Kolić-Vehovec, S. (2003). 'Development of Phonological Awareness and Learning to Read: Three-Years Longitudinal Study', Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, 39(1), str. 17-32. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/11618 (Datum pristupa: 24.11.2024.)
Vancouver
Kolić-Vehovec S. Development of Phonological Awareness and Learning to Read: Three-Years Longitudinal Study. Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja [Internet]. 2003 [pristupljeno 24.11.2024.];39(1):17-32. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/11618
IEEE
S. Kolić-Vehovec, "Development of Phonological Awareness and Learning to Read: Three-Years Longitudinal Study", Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, vol.39, br. 1, str. 17-32, 2003. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/11618. [Citirano: 24.11.2024.]
Sažetak
Ključne riječi
phonological awareness; reading fluency; reading accuracy
Hrčak ID:
11618
URI
https://hrcak.srce.hr/11618
Datum izdavanja:
9.6.2003.
Podaci na drugim jezicima:
hrvatski
Posjeta: 4.309
*