Izvorni znanstveni članak
https://doi.org/10.15516/cje.v17i3.835
Istraživanje virtualnog zlostavljanja učenika osnovne škole s pozicija zlostavljača i žrtve u odnosu na spol, razred i socioekonomski status
Metin Deniz
; Faculty of Education, Bartın University
Puni tekst: hrvatski pdf 309 Kb
str. 659-680
preuzimanja: 634
citiraj
APA 6th Edition
Deniz, M. (2015). Istraživanje virtualnog zlostavljanja učenika osnovne škole s pozicija zlostavljača i žrtve u odnosu na spol, razred i socioekonomski status. Croatian Journal of Education, 17 (3), 659-680. https://doi.org/10.15516/cje.v17i3.835
MLA 8th Edition
Deniz, Metin. "Istraživanje virtualnog zlostavljanja učenika osnovne škole s pozicija zlostavljača i žrtve u odnosu na spol, razred i socioekonomski status." Croatian Journal of Education, vol. 17, br. 3, 2015, str. 659-680. https://doi.org/10.15516/cje.v17i3.835. Citirano 05.01.2025.
Chicago 17th Edition
Deniz, Metin. "Istraživanje virtualnog zlostavljanja učenika osnovne škole s pozicija zlostavljača i žrtve u odnosu na spol, razred i socioekonomski status." Croatian Journal of Education 17, br. 3 (2015): 659-680. https://doi.org/10.15516/cje.v17i3.835
Harvard
Deniz, M. (2015). 'Istraživanje virtualnog zlostavljanja učenika osnovne škole s pozicija zlostavljača i žrtve u odnosu na spol, razred i socioekonomski status', Croatian Journal of Education, 17(3), str. 659-680. https://doi.org/10.15516/cje.v17i3.835
Vancouver
Deniz M. Istraživanje virtualnog zlostavljanja učenika osnovne škole s pozicija zlostavljača i žrtve u odnosu na spol, razred i socioekonomski status. Croatian Journal of Education [Internet]. 2015 [pristupljeno 05.01.2025.];17(3):659-680. https://doi.org/10.15516/cje.v17i3.835
IEEE
M. Deniz, "Istraživanje virtualnog zlostavljanja učenika osnovne škole s pozicija zlostavljača i žrtve u odnosu na spol, razred i socioekonomski status", Croatian Journal of Education, vol.17, br. 3, str. 659-680, 2015. [Online]. https://doi.org/10.15516/cje.v17i3.835
Puni tekst: engleski pdf 309 Kb
str. 659-680
preuzimanja: 904
citiraj
APA 6th Edition
Deniz, M. (2015). Istraživanje virtualnog zlostavljanja učenika osnovne škole s pozicija zlostavljača i žrtve u odnosu na spol, razred i socioekonomski status. Croatian Journal of Education, 17 (3), 659-680. https://doi.org/10.15516/cje.v17i3.835
MLA 8th Edition
Deniz, Metin. "Istraživanje virtualnog zlostavljanja učenika osnovne škole s pozicija zlostavljača i žrtve u odnosu na spol, razred i socioekonomski status." Croatian Journal of Education, vol. 17, br. 3, 2015, str. 659-680. https://doi.org/10.15516/cje.v17i3.835. Citirano 05.01.2025.
Chicago 17th Edition
Deniz, Metin. "Istraživanje virtualnog zlostavljanja učenika osnovne škole s pozicija zlostavljača i žrtve u odnosu na spol, razred i socioekonomski status." Croatian Journal of Education 17, br. 3 (2015): 659-680. https://doi.org/10.15516/cje.v17i3.835
Harvard
Deniz, M. (2015). 'Istraživanje virtualnog zlostavljanja učenika osnovne škole s pozicija zlostavljača i žrtve u odnosu na spol, razred i socioekonomski status', Croatian Journal of Education, 17(3), str. 659-680. https://doi.org/10.15516/cje.v17i3.835
Vancouver
Deniz M. Istraživanje virtualnog zlostavljanja učenika osnovne škole s pozicija zlostavljača i žrtve u odnosu na spol, razred i socioekonomski status. Croatian Journal of Education [Internet]. 2015 [pristupljeno 05.01.2025.];17(3):659-680. https://doi.org/10.15516/cje.v17i3.835
IEEE
M. Deniz, "Istraživanje virtualnog zlostavljanja učenika osnovne škole s pozicija zlostavljača i žrtve u odnosu na spol, razred i socioekonomski status", Croatian Journal of Education, vol.17, br. 3, str. 659-680, 2015. [Online]. https://doi.org/10.15516/cje.v17i3.835
Sažetak
Jedan od važnih učeničkih problema predstavlja virtualno zlostavljanje s pomoću tehnoloških sredstava. Istraživanje virtualnog zlostavljanja temelji se uglavnom na vrstama tom prilikom upotrijebljenih tehnoloških sredstava i na spolnim razlikama. Upravo su te varijable u prvom planu, a manje je istraživanja u kojima se razmatraju varijable kao što su socioekonomski status i razred. U ovom se istraživanju analizira razlikuje li se razina virtualnog zlostavljanja učenika osnovne škole s pozicija zlostavljača i žrtve s obzirom na sljedeće varijable: spol, razred i socioekonomski status. U njemu je sudjelovalo ukupno 760 učenika šestog, sedmog i osmog razreda, u dobi između 11 i 15 godina (prosjek 12.3 godine). Rezultati su pokazali značajan učinak na virtualno zlostavljanje i njegove žrtve u odnosu na spol i socioekonomski status, kao i značajan učinak dvosmjerne interakcije s obzirom na spol i socioekonomski status, odnosno razred i socioekonomski status. Nije utvrđena nikakva trosmjerna interakcija među demografskim varijablama (spol, razred i socioekonomski status) ni za virtualnog zlostavljača ni za njegovu žrtvu.
Ključne riječi
seksualno virtualno zlostavljanje; virtualno zlostavljanje; virtualno zlostavljanje odbijanjem; virtualno zlostavljanje širenjem glasina
Hrčak ID:
147049
URI
https://hrcak.srce.hr/147049
Datum izdavanja:
29.9.2015.
Podaci na drugim jezicima:
engleski
Posjeta: 3.646
*