Skoči na glavni sadržaj
  • Datum izdavanja: 29.09.2015.
  • Objavljen na Hrčku: 15.10.2015.

Sadržaj

Puni tekst

FOREWORD (str. 632-633)

UVODNIK (str. 632-633)


Uvodnik


Motivacija i strategije učenja kao prediktori komunikacijske jezične kompetencije u stranom jeziku (str. 635-658)

Manuela Karlak, Tena Velki
Izvorni znanstveni članak


Primary School Teachers' Attitudes toward Gifted Students (str. 681-724)

Ivana Perković Krijan, Lana Jurčec, Edita Borić
Izvorni znanstveni članak


Predviđanje postignuća u kemiji putem vrijednosti zadatka, usmjerenosti cilju i samoučinkovitosti: strukturalni model (str. 725-753)

Esen Uzuntiryaki-Kondakci, Ayse Senay
Izvorni znanstveni članak


Teachers' and Students' Evaluation of Selected Didactic Materials According to the Maria Montessori Pedagogy (str. 755-782)

Marija Sablić, Željko Rački, Marija Lesandrić
Prethodno priopćenje


Modeling Pre-Service Teachers’ Perception of Future Internet Usage for Professional Educational Purposes (str. 815-834)

Ozlem Canan Gungoren, Mehmet Barış Horzum
Izvorni znanstveni članak


Vodi li namjera korištenja tehnologijom njezinoj stvarnoj upotrebi? Istraživanje sustava e-učenja među studentima u Maleziji (str. 835-863)

May Chiun Lo, Thurasamy Ramayah, Abang Azlan Mohamad
Izvorni znanstveni članak


Povezanost percepcije društvene podrške i samoučinkovitosti kod učenika osnovnih škola u Turskoj (str. 865-890)

Murat Ozsaker, Figen Yardımcı, Gülçin Özalp Gerçeker, Gonca Karayağız Muslu
Izvorni znanstveni članak


Dimensions of the Preschool Education Environment in Montenegro (str. 891-923)

Veselin Mićanović, Tatjana Novović
Stručni rad


NOVOSTI I DOGAĐAJI (str. 925-930)

NEWS AND EVENTS (str. 925-930)


Vijest


IZDANJA (str. 931-932)

PUBLICATIONS (str. 931-932)


Ostalo


Posjeta: 35.164 *