Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

https://doi.org/10.20867/thm.9.1.3

POSEBNOSTI ODLUČIVANJA PROPAGANDNE FUNKCIJE U KONTINENTALNOM TURIZMU

Igor Brajdić ; Faculty of tourism and hospitality management, University of Rijeka, Opatija, Croatia


Puni tekst: hrvatski pdf 1.912 Kb

str. 27-34

preuzimanja: 405

citiraj


Sažetak

Jedna od primarnih funkcija turističkog poduzeća je propaganda, kao dio šire marketinške funkcije. Svaka funkcija ima svoje posebnosti koje se ispoljavaju na različitim procesima u poduzeću među kojima se ističe odlučivanje. Osim same funkcije propagande pretpostavka je da kontinentalni turizam zbog svoje pretežite orijentacije na pružanje ugostiteljskih, a manje hotelskih usluga, ima svoje posebnosti odlučivanja u okviru propagandne funkcije. Provedeno empirijsko istraživanje u dijelu kontinentalnog turizma koji obuhvaća Hrvatsko zagorje je usmjereno na niz tipičnih značajki odlučivanja kao što su vrste odluka, načini odlučivanja te ishodi alternativa, kontrola efekata i mjere za poboljšanje odlučivanja. Od vrsta odluka većina managera i izvršitelja smatra da se u najvećoj mjeri donose zadovoljavajuće odluke kao i rutinske odluke što je u skladu sa pretežitim usmjerenjem na pružanje osnovnih ugostiteljskih usluga. Zbog opće orijentacije na grupno odlučivanje slijedi zaključak da upravljačka struktura samo proizvoljno kontaktira sa izvršiteljima kada treba izabrati propagandni medij. Od zadnje grupe pitanja ističe se zaključak da sve što ima veze sa znanošću u anketiranim poduzećima se primjenjuje u najmanjoj mogućoj mjeri.

Ključne riječi

propaganda; odlučivanje; kontinentalni turizam

Hrčak ID:

181522

URI

https://hrcak.srce.hr/181522

Datum izdavanja:

30.6.2003.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.353 *