Skoči na glavni sadržaj

Pregledni rad

https://doi.org/10.15516/cje.v19i0.3100

Digitalna zrelost škola

Miroslava Ristic orcid id orcid.org/0000-0002-6202-8194 ; Teacher Education Faculty, University of Belgrade


Puni tekst: hrvatski pdf 184 Kb

str. 317-334

preuzimanja: 540

citiraj

Puni tekst: engleski pdf 184 Kb

str. 317-334

preuzimanja: 876

citiraj


Sažetak

Uspješna integracija digitalnih tehnologija u obrazovne institucije imperativ je svakog obrazovnog sustava u razvijenom društvu. Aktivnosti koje vode do integracije digitalnih tehnologija, tj. modela implementacije, predstavljaju izazov za razvijene zemlje, kao i za one u razvoju. Pitanje digitalne zrelosti u školama, u europskom kontekstu, prepoznato je kao jedno od ključnih pitanja. Cilj je ovog rada utvrditi pokazatelje za procjenu razine digitalne zrelosti srpskih škola i stvaranje modela evaluacije. Osim reinterpretacije postojećih istraživanja i usporedne analize, u ovom se radu koristila metoda modeliranja. Predloženi model vrednovanja može pružiti osnovu za samoevaluaciju digitalne zrelosti u školama i planiranje poboljšanja digitalne kulture u školi; poboljšanja sigurnosti, tehničkih zahtjeva i podrške; digitalne vještine nastavnika, učenika i zaposlenika u stručnim službama; pružiti osnovu za digitalno okruženje za učenje; uključivanje digitalne tehnologije u nastavni plan i program, kao i osnovu za učinkovitu primjenu digitalnih tehnologija u organizaciji škole. Model ocjenjivanja digitalne zrelosti u školama nije samo instrument evaluacije već i model za učinkovito upravljanje i donošenje odluka.

Ključne riječi

digitalna zrelost; ravnatelj; škola; učenik; nastavnik

Hrčak ID:

201203

URI

https://hrcak.srce.hr/201203

Datum izdavanja:

27.12.2017.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 2.707 *