Prethodno priopćenje
PROBLEMI UNUTAR PLATONOVE FILOZOFIJE ODGOJA I OBRAZOVANJA: UVJETOVANJE I DVOZNAČNOST U PISANJU
Jana Krstić
; Filozofski fakultet Sveučilišta u Nišu, Niš, Srbija
Puni tekst: hrvatski pdf 112 Kb
str. 45-54
preuzimanja: 1.987
citiraj
APA 6th Edition
Krstić, J. (2019). PROBLEMI UNUTAR PLATONOVE FILOZOFIJE ODGOJA I OBRAZOVANJA: UVJETOVANJE I DVOZNAČNOST U PISANJU
. Didaskalos: časopis Udruge studenata pedagogije Filozofskog fakulteta Osijek, 3 (3.), 45-54. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/234846
MLA 8th Edition
Krstić, Jana. "PROBLEMI UNUTAR PLATONOVE FILOZOFIJE ODGOJA I OBRAZOVANJA: UVJETOVANJE I DVOZNAČNOST U PISANJU
." Didaskalos: časopis Udruge studenata pedagogije Filozofskog fakulteta Osijek, vol. 3, br. 3., 2019, str. 45-54. https://hrcak.srce.hr/234846. Citirano 20.12.2024.
Chicago 17th Edition
Krstić, Jana. "PROBLEMI UNUTAR PLATONOVE FILOZOFIJE ODGOJA I OBRAZOVANJA: UVJETOVANJE I DVOZNAČNOST U PISANJU
." Didaskalos: časopis Udruge studenata pedagogije Filozofskog fakulteta Osijek 3, br. 3. (2019): 45-54. https://hrcak.srce.hr/234846
Harvard
Krstić, J. (2019). 'PROBLEMI UNUTAR PLATONOVE FILOZOFIJE ODGOJA I OBRAZOVANJA: UVJETOVANJE I DVOZNAČNOST U PISANJU
', Didaskalos: časopis Udruge studenata pedagogije Filozofskog fakulteta Osijek, 3(3.), str. 45-54. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/234846 (Datum pristupa: 20.12.2024.)
Vancouver
Krstić J. PROBLEMI UNUTAR PLATONOVE FILOZOFIJE ODGOJA I OBRAZOVANJA: UVJETOVANJE I DVOZNAČNOST U PISANJU
. Didaskalos: časopis Udruge studenata pedagogije Filozofskog fakulteta Osijek [Internet]. 2019 [pristupljeno 20.12.2024.];3(3.):45-54. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/234846
IEEE
J. Krstić, "PROBLEMI UNUTAR PLATONOVE FILOZOFIJE ODGOJA I OBRAZOVANJA: UVJETOVANJE I DVOZNAČNOST U PISANJU
", Didaskalos: časopis Udruge studenata pedagogije Filozofskog fakulteta Osijek, vol.3, br. 3., str. 45-54, 2019. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/234846. [Citirano: 20.12.2024.]
Puni tekst: engleski pdf 71 Kb
str. 55-55
preuzimanja: 168
citiraj
APA 6th Edition
Krstić, J. (2019). PROBLEMI UNUTAR PLATONOVE FILOZOFIJE ODGOJA I OBRAZOVANJA: UVJETOVANJE I DVOZNAČNOST U PISANJU
. Didaskalos: časopis Udruge studenata pedagogije Filozofskog fakulteta Osijek, 3 (3.), 45-54. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/234846
MLA 8th Edition
Krstić, Jana. "PROBLEMI UNUTAR PLATONOVE FILOZOFIJE ODGOJA I OBRAZOVANJA: UVJETOVANJE I DVOZNAČNOST U PISANJU
." Didaskalos: časopis Udruge studenata pedagogije Filozofskog fakulteta Osijek, vol. 3, br. 3., 2019, str. 45-54. https://hrcak.srce.hr/234846. Citirano 20.12.2024.
Chicago 17th Edition
Krstić, Jana. "PROBLEMI UNUTAR PLATONOVE FILOZOFIJE ODGOJA I OBRAZOVANJA: UVJETOVANJE I DVOZNAČNOST U PISANJU
." Didaskalos: časopis Udruge studenata pedagogije Filozofskog fakulteta Osijek 3, br. 3. (2019): 45-54. https://hrcak.srce.hr/234846
Harvard
Krstić, J. (2019). 'PROBLEMI UNUTAR PLATONOVE FILOZOFIJE ODGOJA I OBRAZOVANJA: UVJETOVANJE I DVOZNAČNOST U PISANJU
', Didaskalos: časopis Udruge studenata pedagogije Filozofskog fakulteta Osijek, 3(3.), str. 45-54. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/234846 (Datum pristupa: 20.12.2024.)
Vancouver
Krstić J. PROBLEMI UNUTAR PLATONOVE FILOZOFIJE ODGOJA I OBRAZOVANJA: UVJETOVANJE I DVOZNAČNOST U PISANJU
. Didaskalos: časopis Udruge studenata pedagogije Filozofskog fakulteta Osijek [Internet]. 2019 [pristupljeno 20.12.2024.];3(3.):45-54. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/234846
IEEE
J. Krstić, "PROBLEMI UNUTAR PLATONOVE FILOZOFIJE ODGOJA I OBRAZOVANJA: UVJETOVANJE I DVOZNAČNOST U PISANJU
", Didaskalos: časopis Udruge studenata pedagogije Filozofskog fakulteta Osijek, vol.3, br. 3., str. 45-54, 2019. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/234846. [Citirano: 20.12.2024.]
Sažetak
Platonova teorija odgoja i obrazovanja najeksplicitnije je iznesena u „Trećoj knjizi“ Države. On ondje, pokušavajući osmisliti državu u kojoj bi sve funkcioniralo na najbolji mogući način, osmišljava i obrazovni sustav za građane te države. U ovome radu, nakon što iznesemo najvažnije točke te teorije, u kojoj sam Platon najviše razmatra ulogu umjetnosti u obrazovanju i povežemo je s još nekim tragovima Platonove teorije odgoja i obrazovanja, pozabavit ćemo se nekim problemima koji se javljaju unutar tih teorija. Naime, stvarajući svoj odgojno-obrazovni sustav, Platon nije pažljiv u izražavanju, pa su neke od posljedica njegove dvosmislenosti pogubne, kako u cilju izbjegavanja kontradiktornosti, tako i u političkome smislu. Također, Platonov odgojno-obrazovni sustav koji bi se trebao primjenjivati u njegovoj državi nije osjetljiv na stvarnost toga doba. Stavove koje on uključuje i neke premise na koje računa ukazuju na to da nije dovoljno obratio pažnju na sve uvjete i faktore koji utječu na razvoj pojedinca. Nakon što ukažemo na te probleme s čitavom teorijom, ispitat ćemo koliko su ti problemi fatalni po Platonovu filozofiju odgoja i obrazovanja.
Ključne riječi
Platon; filozofija odgoja i obrazovanja; Država; uvjetovanje; dvoznačnost
Hrčak ID:
234846
URI
https://hrcak.srce.hr/234846
Datum izdavanja:
30.12.2019.
Podaci na drugim jezicima:
engleski
Posjeta: 3.347
*