Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

KOMPETENCIJE ODGAJATELJA ZA RJEŠAVANJE SUKOBA U UČENIČKOM DOMU

Jelena D. Stojković ; Fakultet pedagoških nauka, Univerziteta u Kragujevcu, Jagodina
Nedeljko M. Milanović ; Filozofski fakultet, Univerzitet u Nišu, Departman za pedagogiju


Puni tekst: hrvatski pdf 319 Kb

str. 67-79

preuzimanja: 719

citiraj


Sažetak

U ovom radu predstavljeni su rezultati empirijske studije koja je imala za cilj ispitati stavove domskih odgajatelja o njihovim kompetencijama za rješavanje sukoba među učenicima. Istraživanje je provedeno u studentskim domovima u Srbiji, na uzorku od 61 odgajatelj, 28 odgajatelja i 33 odgajateljice. Za ispitivanje stavova odgajatelja koristili smo instrument N. Suzić [1], koji smo prilagodili za potrebe ovog istraživanja. Rezultati koje smo dobili pokazuju da odgajatelji imaju sve potrebne kompetencije za posredovanje u sukobima među učenicima i da prepoznaju da je njihova uloga u rješavanju sukoba među učenicima relevantna. Osim što odgajatelji navode da posjeduju potrebne kompetencije za posredovanje u sukobima među učenicima, potrebno je posvetiti više pozornosti sukobima u domovima učenika i kompetencijama odgajatelja za njihovo rješavanje.

Ključne riječi

kompetencije, sukobi, komunikacija, odgojitelj, učenički dom

Hrčak ID:

254532

URI

https://hrcak.srce.hr/254532

Datum izdavanja:

2.5.2021.

Posjeta: 1.507 *