Stručni rad
TIMSKI PRISTUP SPECIJALNIH I REHABILITACIJSKIH PEDAGOGA U RADU S DJECOM S POSEBNIM POTREBAMA
Doris Vouri
; Osnovna škola Dr. Ljudevita Pivka Ptuj, Slovenija
Sažetak
Rad specijalnih i rehabilitacijskih pedagoga temelji se na timskom pristupu. U cilju optimalnog poticanja i razvoja funkcioniranja djeteta neophodan je doprinos stručnog tima koji čine specijalni i rehabilitacijski pedagozi, logopedi, psiholozi, savjetodavni radnici i voditelj odgojno-obrazovne ustanove. Timski rad svih stručnih radnika u praksi je potrebno provoditi na dnevnoj bazi, dakle svakodnevno. Za učinkovit i uspješan timski rad važno je postaviti jasne i ostvarive zajedničke ciljeve koji su usmjereni na osnaživanje djeteta i njegovo napredovanje u svim područjima razvoja. Kako bi se olakšalo postizanje timski planiranih ciljeva, potrebno je uzeti u obzir raznolikost dinamike, procesa i pojava u timu, poput motivacije, pozitivne međuovisnosti, radnog zadovoljstva, učinkovitosti tima itd. Što je veće zadovoljstvo pojedinca na njegovom radnom mjestu, to će biti viša i njegova motivacija za timski rad, te će biti ostvarena bolja komunikacija među članovima tima koji će izraziti višu motiviranost. Samim time cjelokupan tim radit će učinkovitije.
Ključne riječi
timski rad, specijalni i rehabilitacijski pedagozi, djeca s posebnim potrebama
Hrčak ID:
303129
URI
Datum izdavanja:
1.7.2023.
Posjeta: 378 *