Izvorni znanstveni članak
https://doi.org/10.59549/n.164.1-2.1
Intrinzična motivacija učenika i percepcija motivacijske klime na nastavi tjelesne i zdravstvene kulture
Mihael Ljubešić
orcid.org/0009-0004-4804-3242
; Osnovna škola Lučko
Renata Barić
orcid.org/0000-0003-2614-673X
; Kineziološki fakultet Sveučilišta u Zagrebu
Sažetak
Cilj istraživanja bio je ispitati postoje li razlike u intrinzičnoj motivaciji za nastavu tjelesne i zdravstvene kulture između učenika i učenica koji rade u različitom motivacijskom okruženju. U istraživanju je sudjelovalo 110 učenika i učenica trećih i četvrtih razreda srednje škole. Učenici su ispunili Upitnik intrinzične motivacije i Upitnik percipirane motivacijske klime. Dobiveni rezultati su pokazali da su i učenici i učenice motivirani za nastavu tjelesne i zdravstvene kulture te da su učenici u odnosu na učenice više intrinzično motivirani i da motivacijsku klimu percipiraju više kooperativnom. Rezultati također pokazuju da su učenici, neovisno o spolu, više intrinzično motivirani u kooperativnom motivacijskom okruženju. Temeljem rezultata ovog istraživanja možemo zaključiti da je potrebno stvoriti kooperativno motivacijsko okruženje na nastavi tjelesne i zdravstvene kulture koje će povećati intrinzičnu motivaciju učenika da bi podigli kvalitetu nastavnog procesa.
Ključne riječi
kompetentnost; motivacija; škola; vježbanje
Hrčak ID:
304347
URI
Datum izdavanja:
30.6.2023.
Posjeta: 1.247 *