Stručni rad
TIMSKI RAD U REGGIO EMILIJI PEDAGOŠKI KONCEPT
Eva Pozvek
; Osnovna šola Helene Puhar Kranj, Slovenija
Sažetak
Timski rad gradi mostove između odraslih koji su važni u dječjim životima, spajajući ih dok potiču razvoj dječjih snaga i njihovih vještina i sposobnosti u nastajanju. Timski rad odraslih također je uzor djeci takvog načina interakcije temeljene na suradnji, kreativnom rješavanju problema i osobnim inicijativama. [1]. U pedagoškom konceptu Reggio Emilije timski rad ima vrlo važnu ulogu. Ako zaključujem iz onoga što sam pročitao o ovom konceptu, rekao bih da on ima čak i najvažniju ulogu, jer da se njihov rad ne temelji na timskom radu, ne bi se mogao raditi na takav način. Timski rad u pristupu Reggio Emilia odvija se kako unutar ustanove, uključujući odgajatelje, pomoćne odgajatelje, pedagoge, studijsko osoblje... tako i izvan ustanove s roditeljima i raznim vanjskim radnicima. Naravno, najvažniju svakodnevnu ulogu u osiguravanju timskog rada imaju dvije stručne djelatnice koje tijekom dana sustavno promatraju djecu i analiziraju rad u odjelu. Svoje stavove pomno dokumentiraju i promišljaju te ih kasnije prezentiraju drugim kolegama s kojima razmjenjuju iskustva [4]
Ključne riječi
suradnja, planiranje, evaluacija, problemi, komunikacija
Hrčak ID:
313553
URI
Datum izdavanja:
1.3.2024.
Posjeta: 586 *