Izvorni znanstveni članak
https://doi.org/10.32728/mo.18.2.2023.03
STAVOVI ODGOJNO-OBRAZOVNIH DJELATNIKA O PRISUTNIM IDEALIMA U ODGOJNO-OBRAZOVNOJ PRAKSI
Ajdin Keškić
Puni tekst: hrvatski pdf 166 Kb
str. 49-71
preuzimanja: 162
citiraj
APA 6th Edition
Keškić, A. (2023). STAVOVI ODGOJNO-OBRAZOVNIH DJELATNIKA O PRISUTNIM IDEALIMA U ODGOJNO-OBRAZOVNOJ PRAKSI. Metodički obzori, 18 (2(35)), 49-71. https://doi.org/10.32728/mo.18.2.2023.03
MLA 8th Edition
Keškić, Ajdin. "STAVOVI ODGOJNO-OBRAZOVNIH DJELATNIKA O PRISUTNIM IDEALIMA U ODGOJNO-OBRAZOVNOJ PRAKSI." Metodički obzori, vol. 18, br. 2(35), 2023, str. 49-71. https://doi.org/10.32728/mo.18.2.2023.03. Citirano 18.12.2024.
Chicago 17th Edition
Keškić, Ajdin. "STAVOVI ODGOJNO-OBRAZOVNIH DJELATNIKA O PRISUTNIM IDEALIMA U ODGOJNO-OBRAZOVNOJ PRAKSI." Metodički obzori 18, br. 2(35) (2023): 49-71. https://doi.org/10.32728/mo.18.2.2023.03
Harvard
Keškić, A. (2023). 'STAVOVI ODGOJNO-OBRAZOVNIH DJELATNIKA O PRISUTNIM IDEALIMA U ODGOJNO-OBRAZOVNOJ PRAKSI', Metodički obzori, 18(2(35)), str. 49-71. https://doi.org/10.32728/mo.18.2.2023.03
Vancouver
Keškić A. STAVOVI ODGOJNO-OBRAZOVNIH DJELATNIKA O PRISUTNIM IDEALIMA U ODGOJNO-OBRAZOVNOJ PRAKSI. Metodički obzori [Internet]. 2023 [pristupljeno 18.12.2024.];18(2(35)):49-71. https://doi.org/10.32728/mo.18.2.2023.03
IEEE
A. Keškić, "STAVOVI ODGOJNO-OBRAZOVNIH DJELATNIKA O PRISUTNIM IDEALIMA U ODGOJNO-OBRAZOVNOJ PRAKSI", Metodički obzori, vol.18, br. 2(35), str. 49-71, 2023. [Online]. https://doi.org/10.32728/mo.18.2.2023.03
Puni tekst: engleski pdf 166 Kb
str. 49-71
preuzimanja: 71
citiraj
APA 6th Edition
Keškić, A. (2023). STAVOVI ODGOJNO-OBRAZOVNIH DJELATNIKA O PRISUTNIM IDEALIMA U ODGOJNO-OBRAZOVNOJ PRAKSI. Metodički obzori, 18 (2(35)), 49-71. https://doi.org/10.32728/mo.18.2.2023.03
MLA 8th Edition
Keškić, Ajdin. "STAVOVI ODGOJNO-OBRAZOVNIH DJELATNIKA O PRISUTNIM IDEALIMA U ODGOJNO-OBRAZOVNOJ PRAKSI." Metodički obzori, vol. 18, br. 2(35), 2023, str. 49-71. https://doi.org/10.32728/mo.18.2.2023.03. Citirano 18.12.2024.
Chicago 17th Edition
Keškić, Ajdin. "STAVOVI ODGOJNO-OBRAZOVNIH DJELATNIKA O PRISUTNIM IDEALIMA U ODGOJNO-OBRAZOVNOJ PRAKSI." Metodički obzori 18, br. 2(35) (2023): 49-71. https://doi.org/10.32728/mo.18.2.2023.03
Harvard
Keškić, A. (2023). 'STAVOVI ODGOJNO-OBRAZOVNIH DJELATNIKA O PRISUTNIM IDEALIMA U ODGOJNO-OBRAZOVNOJ PRAKSI', Metodički obzori, 18(2(35)), str. 49-71. https://doi.org/10.32728/mo.18.2.2023.03
Vancouver
Keškić A. STAVOVI ODGOJNO-OBRAZOVNIH DJELATNIKA O PRISUTNIM IDEALIMA U ODGOJNO-OBRAZOVNOJ PRAKSI. Metodički obzori [Internet]. 2023 [pristupljeno 18.12.2024.];18(2(35)):49-71. https://doi.org/10.32728/mo.18.2.2023.03
IEEE
A. Keškić, "STAVOVI ODGOJNO-OBRAZOVNIH DJELATNIKA O PRISUTNIM IDEALIMA U ODGOJNO-OBRAZOVNOJ PRAKSI", Metodički obzori, vol.18, br. 2(35), str. 49-71, 2023. [Online]. https://doi.org/10.32728/mo.18.2.2023.03
Sažetak
Transformacija suvremenih društava dovela je i do promjena u sferi odgoja i
obrazovanja, što pobuđuje interes pedagoga da pokušaju otkriti u čemu se te promjene
ogledaju i kako utječu na odgoj i obrazovanje. Promjene u društveno-ekonomskim
i političkim odnosima neminovno podrazumijevaju promjene, ne samo u društvu
već i na institucionalni odgoj i obrazovanje. Ovaj rad propituje spremnost odgojnoobrazovnih djelatnika za novi model odgoja i obrazovanja, ishode učenja, kao i
profesionalni i društveni položaj odgojno-obrazovnih djelatnika u postmodernom
društvu. Utvrđuje se i analizira njihova profesionalna orijentacija prema idealima
i stupanj zadovoljstva uvjetima i načinom rada u postojećim okolnostima odgojnoobrazovnoga sustava. Intencionalan međuljudski odnos, uspostavljen od strane
odgojno-obrazovnoga djelatnika govori u prilog obrazovne paradigme usmjerene
na učenika. Testiranjem postavljene hipoteze utvrđeno je da varijabla „međuljudski
odnos“ objašnjava odgojni ideal prisutan kod 29,9 % odgojno-obrazovnih djelatnika,
zbog čega se ona djelomično prihvaća. Uvažavajući da ako odgojno-obrazovni
djelatnik svoj odgojno-obrazovni rad temelji na dijalogu između učenika, učenika i
nastavnoga sadržaja ili u odnosu prema drugim osobama, karakterizira ga činjenica
da će njegova usmjerenost odgojnim idealima biti zamijećena.
Ključne riječi
ideal; obrazovanje; odgoj; vrijednosti
Hrčak ID:
318369
URI
https://hrcak.srce.hr/318369
Datum izdavanja:
26.6.2024.
Podaci na drugim jezicima:
engleski
Posjeta: 601
*