Skoči na glavni sadržaj
  • Datum izdavanja: 26.06.2024.
  • Objavljen na Hrčku: 26.06.2024.

Sadržaj

Puni tekst

Predlist (str. 1-1)


Uvodnik


Sadržaj (str. 2-3)


Uvodnik


Impressum (str. 4-4)


Ostalo


MOTIVATION FOR LEARNING A FOREIGN LANGUAGE DURING ONLINE LESSONS AND IN THE CLASSROOM – AFTER ONLINE LESSONS (str. 5-29)

Šejla Bjelopoljak, Jasmina Tockić-Ćeleš, Arijana Midžić
Izvorni znanstveni članak


CLASS REPETITION – POTENTIAL FOR PEDAGOGICAL ACTION OR PUNISHMENT (str. 31-48)

Petar Vid Keserica, Ante Kolak
Izvorni znanstveni članak


EDUCATIONAL WORKERS’ ATTITUDES TOWARDS IDEALS PRESENT IN THE EDUCATIONAL PRACTICE (str. 49-71)

Ajdin Keškić
Izvorni znanstveni članak


INTENSIFYING THE EXPERIENCE AND UNDERSTANDING OF MUSIC IN MUSIC ART TEACHING (str. 73-97)

Sabina Vidulin, Ivana Senjan, Juraj Marko Žerovnik
Izvorni znanstveni članak


PRESCHOOL TEACHERS’ OPINIONS ABOUT CO-TEACHING (str. 99-113)

Lucija Jedrejčić, Danijela Blanuša Trošelj
Prethodno priopćenje


ODGOJ U DOBA NARCIZMA (str. 139-149)

EDUCATION IN THE AGE OF NARCISSISM (str. 139-149)

Željka Pintar
Pregledni rad


VERTICAL BILINGUALISM OF STUDENTS IN THE MEĐIMURJE DIALECT AREA (str. 151-169)

Helena Pavletić, Ramona Švenda
Stručni rad


PRIKAZ RADA AUTORICE (str. 183-188)

Helena Pavletić
Recenzija, prikaz


AUTHOR GUIDELINES (str. 189-191)


Ostalo


UPUTE AUTORIMA (str. 193-195)


Ostalo


Posjeta: 0 *