Izvorni znanstveni članak
https://doi.org/10.15516/cje.v26i3.5393
Integracijski model stručnoga osposobljavanja učitelja glazbene umjetnosti korištenjem novih tehnologija
Ninel Sizova
; Vinnytsia Mykhailo Kotsiubynskyi State Pedagogical University, Faculty of Artsand Art-Educational Technologies
Tetiana Belinska
; Vinnytsia Mykhailo Kotsiubynskyi State Pedagogical University, Faculty of Artsand Art-Educational Technologies
Anna Bilozerska Bilozerska
; Vinnytsia Mykhailo Kotsiubynskyi State Pedagogical University, Faculty of Artsand Art-Educational Technologies
Liudmyla Vasylevska-Skupa
; Vinnytsia Mykhailo Kotsiubynskyi State Pedagogical University, Faculty of Artsand Art-Educational Technologies
Tetiana Zuziak
; Vinnytsia Mykhailo Kotsiubynskyi State Pedagogical University, Faculty of Artsand Art-Educational Technologies
Sažetak
Rezultati istraživanja pokazali su da je integracijski model osposobljavanja učitelja glazbene umjetnosti korištenjem novih tehnologija složeni proces s obzirom na mnoge varijable koje se moraju uzeti u obzir i u kurikulu i na individualnoj razini. Pokazalo se da primjena integracijskoga modela korisna i studentima i nastavnicima na sljedeći način: stvaranje pouzdanoga dvosmjernog odnosa između nastavnika i studenta; razvoj praktičnih vještina kod budućih učitelja glazbene umjetnosti u integraciji inovativnih pedagoških tehnologija; razvoj sposobnosti primjene istih uglazbi i u nastavnih aktivnostima sa studentima; poticanje aktivnih i svrsishodnih intelektualnih i kreativnih aktivnosti pomoću računala; poboljšanje osposobljavanja studenata u mjeri u kojoj kurikul integrira različite teme unutar predavanja pri čemu nastavnik promatra kako studenti zapravo uče; poticanje angažiranosti s obzirom na to da integrirani tematski blokovi čine učenje i poučavanje interesantnijim i za učenike i za nastavnike; nudi mogućnosti za samo izražavanje s obzirom na to da studenti imaju dovoljno prilika za demonstraciju vlastitih potencijala kao budući učitelji glazbene umjetnosti.
Ključne riječi
glazbena umjetnost; integracijski model; nastavnik; nove tehnologije; profesionalno osposobljavanje
Hrčak ID:
322417
URI
Datum izdavanja:
25.9.2024.
Posjeta: 74 *