Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

https://doi.org/10.15516/cje.v26i3.5393

Integracijski model stručnoga osposobljavanja učitelja glazbene umjetnosti korištenjem novih tehnologija

Ninel Sizova ; Vinnytsia Mykhailo Kotsiubynskyi State Pedagogical University, Faculty of Artsand Art-Educational Technologies
Tetiana Belinska ; Vinnytsia Mykhailo Kotsiubynskyi State Pedagogical University, Faculty of Artsand Art-Educational Technologies
Anna Bilozerska Bilozerska ; Vinnytsia Mykhailo Kotsiubynskyi State Pedagogical University, Faculty of Artsand Art-Educational Technologies
Liudmyla Vasylevska-Skupa ; Vinnytsia Mykhailo Kotsiubynskyi State Pedagogical University, Faculty of Artsand Art-Educational Technologies
Tetiana Zuziak ; Vinnytsia Mykhailo Kotsiubynskyi State Pedagogical University, Faculty of Artsand Art-Educational Technologies


Puni tekst: engleski PDF 12 Kb

str. 903-934

preuzimanja: 10

citiraj

Puni tekst: hrvatski pdf 399 Kb

str. 903-934

preuzimanja: 16

citiraj


Sažetak

Rezultati istraživanja pokazali su da je integracijski model osposobljavanja učitelja glazbene umjetnosti korištenjem novih tehnologija složeni proces s obzirom na mnoge varijable koje se moraju uzeti u obzir i u kurikulu i na individualnoj razini. Pokazalo se da primjena integracijskoga modela korisna i studentima i nastavnicima na sljedeći način: stvaranje pouzdanoga dvosmjernog odnosa između nastavnika i studenta; razvoj praktičnih vještina kod budućih učitelja glazbene umjetnosti u integraciji inovativnih pedagoških tehnologija; razvoj sposobnosti primjene istih uglazbi i u nastavnih aktivnostima sa studentima; poticanje aktivnih i svrsishodnih intelektualnih i kreativnih aktivnosti pomoću računala; poboljšanje osposobljavanja studenata u mjeri u kojoj kurikul integrira različite teme unutar predavanja pri čemu nastavnik promatra kako studenti zapravo uče; poticanje angažiranosti s obzirom na to da integrirani tematski blokovi čine učenje i poučavanje interesantnijim i za učenike i za nastavnike; nudi mogućnosti za samo izražavanje s obzirom na to da studenti imaju dovoljno prilika za demonstraciju vlastitih potencijala kao budući učitelji glazbene umjetnosti.

Ključne riječi

glazbena umjetnost; integracijski model; nastavnik; nove tehnologije; profesionalno osposobljavanje

Hrčak ID:

322417

URI

https://hrcak.srce.hr/322417

Datum izdavanja:

25.9.2024.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 74 *