Skoči na glavni sadržaj
  • Datum izdavanja: 16.12.2024.
  • Objavljen na Hrčku: 16.12.2024.

Sadržaj

Puni tekst

Kazalo (str. 200-202)

Students' knowledge about Ivan Nepomuk Jemeršić - the person after whom the Elementary School in Grubišno Polje is named (str. 203-216)

Ivica Iveković, Manuela Iveković, Ana Delić Jančar
Izvorni znanstveni članak


The role of pedagogues in primary and secondary schools during the COVID-19 pandemic (str. 217-235)

Fani Marinović
Izvorni znanstveni članak


Supporting the development of gifted students - assessments by classroom teachers (str. 265-282)

Ana Majić, Lorelaj Lukačin, Zorana Bašić-Plazibat
Prethodno priopćenje


Neki korelati školskog uspjeha iz matematike u gimnaziji (str. 303-319)

Manuela Ujević Vukić
Prethodno priopćenje


Humour in teaching mathematics – theoretical background and examples (str. 355-369)

Izabela Lukina, Lovorka Zergollern-Miletić, Dubravka Glasnović Gracin
Stručni rad


Majda Rijavec: Daroviti u društvu (str. 383-388)

Vladimir Strugar
Recenzija, prikaz


Tanith Carey i dr. Angharad Rudkin: Što misli moj tinejdžer?: (str. 393-395)

Snježana Kovačević
Recenzija, prikaz


Posjeta: 0 *