hrcak mascot   Srce   HID

Prethodno priopćenje

POSTIGNUĆA I IZAZOVI ZNANSTVENE DISCIPLINE NOVA TEHNOLOGIJA U POUČAVANJU I UČENJU STUDENATA MAGISTARSKOG STUDIJA

Jozef Bushati ; University of Shkodra “Luigj Gurakuqi”
Bashkim Ruseti ; University of TiranaFakulty of EconomyDepartment of Applied Mathematics

Puni tekst: hrvatski, pdf (91 KB) str. 138-168 preuzimanja: 177* citiraj
APA 6th Edition
Bushati, J. i Ruseti, B. (2011). POSTIGNUĆA I IZAZOVI ZNANSTVENE DISCIPLINE NOVA TEHNOLOGIJA U POUČAVANJU I UČENJU STUDENATA MAGISTARSKOG STUDIJA. Croatian Journal of Education, 13 (1), 138-168. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/72404
MLA 8th Edition
Bushati, Jozef i Bashkim Ruseti. "POSTIGNUĆA I IZAZOVI ZNANSTVENE DISCIPLINE NOVA TEHNOLOGIJA U POUČAVANJU I UČENJU STUDENATA MAGISTARSKOG STUDIJA." Croatian Journal of Education, vol. 13, br. 1, 2011, str. 138-168. https://hrcak.srce.hr/72404. Citirano 31.10.2020.
Chicago 17th Edition
Bushati, Jozef i Bashkim Ruseti. "POSTIGNUĆA I IZAZOVI ZNANSTVENE DISCIPLINE NOVA TEHNOLOGIJA U POUČAVANJU I UČENJU STUDENATA MAGISTARSKOG STUDIJA." Croatian Journal of Education 13, br. 1 (2011): 138-168. https://hrcak.srce.hr/72404
Harvard
Bushati, J., i Ruseti, B. (2011). 'POSTIGNUĆA I IZAZOVI ZNANSTVENE DISCIPLINE NOVA TEHNOLOGIJA U POUČAVANJU I UČENJU STUDENATA MAGISTARSKOG STUDIJA', Croatian Journal of Education, 13(1), str. 138-168. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/72404 (Datum pristupa: 31.10.2020.)
Vancouver
Bushati J, Ruseti B. POSTIGNUĆA I IZAZOVI ZNANSTVENE DISCIPLINE NOVA TEHNOLOGIJA U POUČAVANJU I UČENJU STUDENATA MAGISTARSKOG STUDIJA. Croatian Journal of Education [Internet]. 2011 [pristupljeno 31.10.2020.];13(1):138-168. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/72404
IEEE
J. Bushati i B. Ruseti, "POSTIGNUĆA I IZAZOVI ZNANSTVENE DISCIPLINE NOVA TEHNOLOGIJA U POUČAVANJU I UČENJU STUDENATA MAGISTARSKOG STUDIJA", Croatian Journal of Education, vol.13, br. 1, str. 138-168, 2011. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/72404. [Citirano: 31.10.2020.]
Puni tekst: engleski, pdf (91 KB) str. 138-168 preuzimanja: 151* citiraj
APA 6th Edition
Bushati, J. i Ruseti, B. (2011). ACHIEVEMENTS AND CHALLENGES REGARDING THE DISCIPLINE OF NEW TECHNOLOGIES IN TEACHING AND LEARNING FOR THE STUDENTS OF THE MASTER’S PROGRAMME. Croatian Journal of Education, 13 (1), 138-168. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/72404
MLA 8th Edition
Bushati, Jozef i Bashkim Ruseti. "ACHIEVEMENTS AND CHALLENGES REGARDING THE DISCIPLINE OF NEW TECHNOLOGIES IN TEACHING AND LEARNING FOR THE STUDENTS OF THE MASTER’S PROGRAMME." Croatian Journal of Education, vol. 13, br. 1, 2011, str. 138-168. https://hrcak.srce.hr/72404. Citirano 31.10.2020.
Chicago 17th Edition
Bushati, Jozef i Bashkim Ruseti. "ACHIEVEMENTS AND CHALLENGES REGARDING THE DISCIPLINE OF NEW TECHNOLOGIES IN TEACHING AND LEARNING FOR THE STUDENTS OF THE MASTER’S PROGRAMME." Croatian Journal of Education 13, br. 1 (2011): 138-168. https://hrcak.srce.hr/72404
Harvard
Bushati, J., i Ruseti, B. (2011). 'ACHIEVEMENTS AND CHALLENGES REGARDING THE DISCIPLINE OF NEW TECHNOLOGIES IN TEACHING AND LEARNING FOR THE STUDENTS OF THE MASTER’S PROGRAMME', Croatian Journal of Education, 13(1), str. 138-168. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/72404 (Datum pristupa: 31.10.2020.)
Vancouver
Bushati J, Ruseti B. ACHIEVEMENTS AND CHALLENGES REGARDING THE DISCIPLINE OF NEW TECHNOLOGIES IN TEACHING AND LEARNING FOR THE STUDENTS OF THE MASTER’S PROGRAMME. Croatian Journal of Education [Internet]. 2011 [pristupljeno 31.10.2020.];13(1):138-168. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/72404
IEEE
J. Bushati i B. Ruseti, "ACHIEVEMENTS AND CHALLENGES REGARDING THE DISCIPLINE OF NEW TECHNOLOGIES IN TEACHING AND LEARNING FOR THE STUDENTS OF THE MASTER’S PROGRAMME", Croatian Journal of Education, vol.13, br. 1, str. 138-168, 2011. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/72404. [Citirano: 31.10.2020.]

Sažetak
Članak je rezultat istraživanja i osobnog iskustva autora tijekom provedbe programa Nove tehnologije u poučavanju i učenju te iskustva ostalih kolega uključenih u provedbu programa na sveučilištima u Albaniji. Ovaj rad analizira prednosti koje će student (budući učitelj) dobiti znanstvenom disciplinom Obrazovne tehnologije. Istraživanje se temelji na suvremenoj literaturi o obrazovnim tehnologijama i nekim rezultatima kvalitativnih i kvantitativnih istraživanja o postignućima ovog programa. Akademska, povijesna i kurikulska pozadina služi kao uvod u ovaj rad. Autor govori o predmetuObrazovne tehnologije s obzirom na: razloge za uključivanje ove znanstvene discipline u kurikul magistarskog studija, razloge koji su doveli do razmatranja ovog prijedloga tijekom rasprava u kontekstu novih zbivanja u školi, izvješća o kvaliteti nastavnika, mogućnostima elektroničkog vrednovanja i testiranja, izgradnji vještina neophodnih za nastavnike te prednosti i koristi ove discipline. Realizacija programa nije povezana samo s postignućem, već i izazovima koji su predstavljeni u radu, a koji, uz obrazložene stavove i preporuke, predstavljaju završni dio istraživanja.

Ključne riječi
informacijske i komunikacijske tehnologije; kvaliteta nastavnika; obrazovne tehnologije; vještine; vrednovanje

Hrčak ID: 72404

URI
https://hrcak.srce.hr/72404

[engleski]

Posjeta: 606 *