hrcak mascot   Srce   HID

Izvorni znanstveni članak

ULOGA UDŽBENIKA IZ PRIRODE I DRUŠTVA U POTICANJU KOMPETENCIJA UČENIKA

Edita Borić ; Učiteljski fakultet, Sveučilište J. J. Strossmayera u Osijeku, Hrvatska
Alma Škugor ; Učiteljski fakultet, Sveučilište J. J. Strossmayera u Osijeku, Hrvatska

Puni tekst: hrvatski, pdf (241 KB) str. 50-59 preuzimanja: 1.535* citiraj
APA 6th Edition
Borić, E. i Škugor, A. (2011). ULOGA UDŽBENIKA IZ PRIRODE I DRUŠTVA U POTICANJU KOMPETENCIJA UČENIKA. Život i škola, LVII (26), 50-59. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/77322
MLA 8th Edition
Borić, Edita i Alma Škugor. "ULOGA UDŽBENIKA IZ PRIRODE I DRUŠTVA U POTICANJU KOMPETENCIJA UČENIKA." Život i škola, vol. LVII, br. 26, 2011, str. 50-59. https://hrcak.srce.hr/77322. Citirano 19.05.2021.
Chicago 17th Edition
Borić, Edita i Alma Škugor. "ULOGA UDŽBENIKA IZ PRIRODE I DRUŠTVA U POTICANJU KOMPETENCIJA UČENIKA." Život i škola LVII, br. 26 (2011): 50-59. https://hrcak.srce.hr/77322
Harvard
Borić, E., i Škugor, A. (2011). 'ULOGA UDŽBENIKA IZ PRIRODE I DRUŠTVA U POTICANJU KOMPETENCIJA UČENIKA', Život i škola, LVII(26), str. 50-59. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/77322 (Datum pristupa: 19.05.2021.)
Vancouver
Borić E, Škugor A. ULOGA UDŽBENIKA IZ PRIRODE I DRUŠTVA U POTICANJU KOMPETENCIJA UČENIKA. Život i škola [Internet]. 2011 [pristupljeno 19.05.2021.];LVII(26):50-59. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/77322
IEEE
E. Borić i A. Škugor, "ULOGA UDŽBENIKA IZ PRIRODE I DRUŠTVA U POTICANJU KOMPETENCIJA UČENIKA", Život i škola, vol.LVII, br. 26, str. 50-59, 2011. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/77322. [Citirano: 19.05.2021.]

Sažetak
Novi se kurikulumski pristup temelji na razvoju učeničkih kompetencija, što je u
skladu s europskim obrazovnim politikama. Reprodukcija znanja zamijenjena je različitim
razinama obrazovnih postignuća, što se reflektira na razvoj kompetencija. Iako učitelji
različitim nastavnim sredstvima, strategijama i metodičkim scenarijima potiču razvoj
kompetencija, udžbenik je i dalje svakodnevno prisutan u nastavnom procesu. Iz tog su
razloga udžbenici i radne bilježnice predmet interesa našeg istraživanja. Cilj je provedenoga
istraživanja bio utvrditi koje razine znanja pomoću pitanja za vježbanje, ponavljanje i
provjeravanje potiču udžbenici i radne bilježnice iz Prirode i društva za 3. razred osnovne
škole. Analiza je pitanja u istima provedena prema Bloomovoj taksonomiji. Rezultati su
istraživanja ukazali na činjenicu da se analizirani udžbenici i radne bilježnice međusobno
značajno ne razlikuju u zastupljenosti pojedinih kognitivnih razina, kao i na neravnomjernu
zastupljenost pitanja po pojedinim razinama te na najveću zastupljenost pitanja na nižim
kognitivnim razinama.

Ključne riječi
Priroda i društvo; udžbenici; radne bilježnice; 3. razred; razine obrazovnih postignuća; kognitivna domena učenja; Bloomova taksonomija

Hrčak ID: 77322

URI
https://hrcak.srce.hr/77322

[engleski] [njemački]

Posjeta: 2.420 *