Izvorni znanstveni članak
Istraživačko čitanje kao sredstvo motivacije za samostalno čitanje u razrednoj nastavi
Sanja Soče
; Pedagoški fakultet, Sarajevo
Sažetak
U radu se donose rezultati provjere efekata primjene istraživačkog čitanja i načina motivacije učenika za samostalno čitanje. Sadrži originalne modele nastavnih sati interpretacije književnog teksta i zadatke koji su u funkciji istraživačkog pristupa tekstu. Posebna pažnja posvećena je instrukciji u procesu samostalnog učenja i otkrivanja. Metoda otkrivanja zahtijevala je više vremena i izuzetnu metodičku spremnost i spretnost nastavnika te motivaciju učenika za samostalni rad. Vidljivo je da se osmišljenim metodičkim pristupima sadržaju i učenicima može pojačati motivacija za samostalno čitanje. Rezultati istraživanja mogu poticajno djelovati na usavršavanje teorije i prakse metodike nastave materinskoga jezika i književnosti.
Ključne riječi
čitanje; instrukcija; istraživačko čitanje; metodika, motivacija; samostalno čitanje; učenje
Hrčak ID:
83550
URI
Datum izdavanja:
19.9.2011.
Posjeta: 10.237 *