hrcak mascot   Srce   HID

Prethodno priopćenje

Pedagogija jednakosti i uvažavanja u školi i obrazovanju odraslih

Wolfgang Muller-Commichau ; Wiesbaden, Deutschland

Puni tekst: hrvatski, pdf (201 KB) str. 19-20 preuzimanja: 1.025* citiraj
APA 6th Edition
Muller-Commichau, W. (2012). Pedagogija jednakosti i uvažavanja u školi i obrazovanju odraslih. Život i škola, LVIII (28), 19-20. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/95238
MLA 8th Edition
Muller-Commichau, Wolfgang. "Pedagogija jednakosti i uvažavanja u školi i obrazovanju odraslih." Život i škola, vol. LVIII, br. 28, 2012, str. 19-20. https://hrcak.srce.hr/95238. Citirano 10.05.2021.
Chicago 17th Edition
Muller-Commichau, Wolfgang. "Pedagogija jednakosti i uvažavanja u školi i obrazovanju odraslih." Život i škola LVIII, br. 28 (2012): 19-20. https://hrcak.srce.hr/95238
Harvard
Muller-Commichau, W. (2012). 'Pedagogija jednakosti i uvažavanja u školi i obrazovanju odraslih', Život i škola, LVIII(28), str. 19-20. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/95238 (Datum pristupa: 10.05.2021.)
Vancouver
Muller-Commichau W. Pedagogija jednakosti i uvažavanja u školi i obrazovanju odraslih. Život i škola [Internet]. 2012 [pristupljeno 10.05.2021.];LVIII(28):19-20. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/95238
IEEE
W. Muller-Commichau, "Pedagogija jednakosti i uvažavanja u školi i obrazovanju odraslih", Život i škola, vol.LVIII, br. 28, str. 19-20, 2012. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/95238. [Citirano: 10.05.2021.]
Puni tekst: njemački, pdf (201 KB) str. 11-19 preuzimanja: 957* citiraj
APA 6th Edition
Muller-Commichau, W. (2012). ANERKENNUNGSPÄDAGOGIK IN SCHULE UND ERWACHSENENBILDUNG. Život i škola, LVIII (28), 11-19. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/95238
MLA 8th Edition
Muller-Commichau, Wolfgang. "ANERKENNUNGSPÄDAGOGIK IN SCHULE UND ERWACHSENENBILDUNG." Život i škola, vol. LVIII, br. 28, 2012, str. 11-19. https://hrcak.srce.hr/95238. Citirano 10.05.2021.
Chicago 17th Edition
Muller-Commichau, Wolfgang. "ANERKENNUNGSPÄDAGOGIK IN SCHULE UND ERWACHSENENBILDUNG." Život i škola LVIII, br. 28 (2012): 11-19. https://hrcak.srce.hr/95238
Harvard
Muller-Commichau, W. (2012). 'ANERKENNUNGSPÄDAGOGIK IN SCHULE UND ERWACHSENENBILDUNG', Život i škola, LVIII(28), str. 11-19. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/95238 (Datum pristupa: 10.05.2021.)
Vancouver
Muller-Commichau W. ANERKENNUNGSPÄDAGOGIK IN SCHULE UND ERWACHSENENBILDUNG. Život i škola [Internet]. 2012 [pristupljeno 10.05.2021.];LVIII(28):11-19. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/95238
IEEE
W. Muller-Commichau, "ANERKENNUNGSPÄDAGOGIK IN SCHULE UND ERWACHSENENBILDUNG", Život i škola, vol.LVIII, br. 28, str. 11-19, 2012. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/95238. [Citirano: 10.05.2021.]

Sažetak
Svi odgojni akteri koji sudjeluju u pedagoškoj interakciji, bez obzira radi li se o učiteljima ili učenicima, trebaju (i očekuju) uvažavanje koncepcije interkulturalnosti. Koliko i na koji način trebaju biti uvažavani i do koje mjere mogu
postići jednakost i uvažavanje u pedagoškoj interakciji, temeljno je pitanje ovog rada.
Tematika rada ima za cilj dokazati da su jednakost i uvažavanje više od same metode.
Oni predstavljaju temeljno stajalište koje je mnogo više od nastavne aktivnosti učenja i koje je višestruko djelotvorno.

Ključne riječi
uvažavanje; interkulturalnost; poštivanje različitosti; pravna jednakost

Hrčak ID: 95238

URI
https://hrcak.srce.hr/95238

[engleski] [njemački]

Posjeta: 2.816 *