hrcak mascot   Srce   HID

Izvorni znanstveni članak

Determinants of Reading Achievement in the 1st Grade: One Year Follow-up Study

Mira Čudina-Obradović

Puni tekst: engleski, pdf (12 MB) str. 79-94 preuzimanja: 122* citiraj
APA 6th Edition
Čudina-Obradović, M. (1999). Determinants of Reading Achievement in the 1st Grade: One Year Follow-up Study. Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, 35 (1), 79-94. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/100760
MLA 8th Edition
Čudina-Obradović, Mira. "Determinants of Reading Achievement in the 1st Grade: One Year Follow-up Study." Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, vol. 35, br. 1, 1999, str. 79-94. https://hrcak.srce.hr/100760. Citirano 07.12.2019.
Chicago 17th Edition
Čudina-Obradović, Mira. "Determinants of Reading Achievement in the 1st Grade: One Year Follow-up Study." Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja 35, br. 1 (1999): 79-94. https://hrcak.srce.hr/100760
Harvard
Čudina-Obradović, M. (1999). 'Determinants of Reading Achievement in the 1st Grade: One Year Follow-up Study', Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, 35(1), str. 79-94. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/100760 (Datum pristupa: 07.12.2019.)
Vancouver
Čudina-Obradović M. Determinants of Reading Achievement in the 1st Grade: One Year Follow-up Study. Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja [Internet]. 1999 [pristupljeno 07.12.2019.];35(1):79-94. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/100760
IEEE
M. Čudina-Obradović, "Determinants of Reading Achievement in the 1st Grade: One Year Follow-up Study", Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, vol.35, br. 1, str. 79-94, 1999. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/100760. [Citirano: 07.12.2019.]
Puni tekst: hrvatski, pdf (13 MB) str. 63-78 preuzimanja: 318* citiraj
APA 6th Edition
Čudina-Obradović, M. (1999). Odrednice uspješnosti u učenju čitanja u prvome razredu: Jednogodišnje praćenje. Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, 35 (1), 63-78. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/100760
MLA 8th Edition
Čudina-Obradović, Mira. "Odrednice uspješnosti u učenju čitanja u prvome razredu: Jednogodišnje praćenje." Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, vol. 35, br. 1, 1999, str. 63-78. https://hrcak.srce.hr/100760. Citirano 07.12.2019.
Chicago 17th Edition
Čudina-Obradović, Mira. "Odrednice uspješnosti u učenju čitanja u prvome razredu: Jednogodišnje praćenje." Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja 35, br. 1 (1999): 63-78. https://hrcak.srce.hr/100760
Harvard
Čudina-Obradović, M. (1999). 'Odrednice uspješnosti u učenju čitanja u prvome razredu: Jednogodišnje praćenje', Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, 35(1), str. 63-78. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/100760 (Datum pristupa: 07.12.2019.)
Vancouver
Čudina-Obradović M. Odrednice uspješnosti u učenju čitanja u prvome razredu: Jednogodišnje praćenje. Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja [Internet]. 1999 [pristupljeno 07.12.2019.];35(1):63-78. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/100760
IEEE
M. Čudina-Obradović, "Odrednice uspješnosti u učenju čitanja u prvome razredu: Jednogodišnje praćenje", Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, vol.35, br. 1, str. 63-78, 1999. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/100760. [Citirano: 07.12.2019.]

Hrčak ID: 100760

URI
https://hrcak.srce.hr/100760

[hrvatski]

Posjeta: 591 *