Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

https://doi.org/10.15516/cje.v17i0.1139

Poligon prepreka u funkciji procjene biotičkih motoričkih znanja šestogodišnjaka

Franjo Lovrić ; Department for Physical Education, Faculty of Science and Education, University of Mostar
Igor Jelaska ; Faculty of Kinesiology, University of Split
Žarko Bilić ; Department for Physical Education, Faculty of Science and Education, University of Mostar


Puni tekst: engleski pdf 295 Kb

str. 213-225

preuzimanja: 252

citiraj

Puni tekst: hrvatski pdf 295 Kb

str. 213-225

preuzimanja: 406

citiraj


Sažetak

Istraživanje je provedeno s ciljem utvrđivanja prikladnosti i mogućnosti procjene stupnja razvijenosti biotičkih motoričkih znanja šestogodišnjaka koristeći se poligonom prepreka. U skladu s navedenim koristit će se uzorak od 78 učenika (39 dječaka, 39 djevojčica) u dobi od 6 godina. Kroz visoke iner-item korelacije i visoki Chronbach alpha koeficijent, rezultati jasno ukazuju na zadovoljavajuću pouzdanost mjernog instrumenta. Nadalje, rezultati KS testa jasno ukazuju na dobru strukturu odnosno osjetljivost poligona. T-testom je utvrđeno nepostojanje razlika između dječaka i djevojčica kako u primijenjenom poligonu tako i u morfološkim karakteristikama. Nadalje, rezultati višestruke regresijske analize sa dva prediktora pokazali su da ne postoji utjecaj morfoloških karakteristika na izvedbu poligona za procjenu biotičkih motoričkih znanja. Dobiveni rezultati nedvosmisleno ukazuju na praktičnost i primjenjivost poligona u nastavnom procesu tjelesne i zdravstvene kulture kao sredstva za procjenu i provjeru biotičkih motoričkih znanja.

Ključne riječi

morfološke karakteristike; motoričko učenje; regresijska analiza; tjelesna i zdravstvena kultura

Hrčak ID:

148310

URI

https://hrcak.srce.hr/148310

Datum izdavanja:

28.8.2015.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.712 *