hrcak mascot   Srce   HID

Izvorni znanstveni članak
https://doi.org/10.15516/cje.v17i4.1411

Konstruktna valjanost upitnika kojim se ispituju tehnički i socio-psihološki čimbenici koji utječu na uspješnu integraciju informacijsko-komunikacijske tehnologije (ICT-a) u nastavu

Silvia Rogošić ; Faculty of Teacher Education, University of Zagreb

Puni tekst: hrvatski, pdf (316 KB) str. 983-1007 preuzimanja: 239* citiraj
APA 6th Edition
Rogošić, S. (2015). Konstruktna valjanost upitnika kojim se ispituju tehnički i socio-psihološki čimbenici koji utječu na uspješnu integraciju informacijsko-komunikacijske tehnologije (ICT-a) u nastavu. Croatian Journal of Education, 17 (4), 983-1007. https://doi.org/10.15516/cje.v17i4.1411
MLA 8th Edition
Rogošić, Silvia. "Konstruktna valjanost upitnika kojim se ispituju tehnički i socio-psihološki čimbenici koji utječu na uspješnu integraciju informacijsko-komunikacijske tehnologije (ICT-a) u nastavu." Croatian Journal of Education, vol. 17, br. 4, 2015, str. 983-1007. https://doi.org/10.15516/cje.v17i4.1411. Citirano 20.10.2019.
Chicago 17th Edition
Rogošić, Silvia. "Konstruktna valjanost upitnika kojim se ispituju tehnički i socio-psihološki čimbenici koji utječu na uspješnu integraciju informacijsko-komunikacijske tehnologije (ICT-a) u nastavu." Croatian Journal of Education 17, br. 4 (2015): 983-1007. https://doi.org/10.15516/cje.v17i4.1411
Harvard
Rogošić, S. (2015). 'Konstruktna valjanost upitnika kojim se ispituju tehnički i socio-psihološki čimbenici koji utječu na uspješnu integraciju informacijsko-komunikacijske tehnologije (ICT-a) u nastavu', Croatian Journal of Education, 17(4), str. 983-1007. https://doi.org/10.15516/cje.v17i4.1411
Vancouver
Rogošić S. Konstruktna valjanost upitnika kojim se ispituju tehnički i socio-psihološki čimbenici koji utječu na uspješnu integraciju informacijsko-komunikacijske tehnologije (ICT-a) u nastavu. Croatian Journal of Education [Internet]. 2015 [pristupljeno 20.10.2019.];17(4):983-1007. https://doi.org/10.15516/cje.v17i4.1411
IEEE
S. Rogošić, "Konstruktna valjanost upitnika kojim se ispituju tehnički i socio-psihološki čimbenici koji utječu na uspješnu integraciju informacijsko-komunikacijske tehnologije (ICT-a) u nastavu", Croatian Journal of Education, vol.17, br. 4, str. 983-1007, 2015. [Online]. https://doi.org/10.15516/cje.v17i4.1411
Puni tekst: engleski, pdf (316 KB) str. 983-1007 preuzimanja: 135* citiraj
APA 6th Edition
Rogošić, S. (2015). Construct Validity of the Questionnaire Measuring Technical and Socio-Psychological Factors which Affect Successful Integration of ICT into Education. Croatian Journal of Education, 17 (4), 983-1007. https://doi.org/10.15516/cje.v17i4.1411
MLA 8th Edition
Rogošić, Silvia. "Construct Validity of the Questionnaire Measuring Technical and Socio-Psychological Factors which Affect Successful Integration of ICT into Education." Croatian Journal of Education, vol. 17, br. 4, 2015, str. 983-1007. https://doi.org/10.15516/cje.v17i4.1411. Citirano 20.10.2019.
Chicago 17th Edition
Rogošić, Silvia. "Construct Validity of the Questionnaire Measuring Technical and Socio-Psychological Factors which Affect Successful Integration of ICT into Education." Croatian Journal of Education 17, br. 4 (2015): 983-1007. https://doi.org/10.15516/cje.v17i4.1411
Harvard
Rogošić, S. (2015). 'Construct Validity of the Questionnaire Measuring Technical and Socio-Psychological Factors which Affect Successful Integration of ICT into Education', Croatian Journal of Education, 17(4), str. 983-1007. https://doi.org/10.15516/cje.v17i4.1411
Vancouver
Rogošić S. Construct Validity of the Questionnaire Measuring Technical and Socio-Psychological Factors which Affect Successful Integration of ICT into Education. Croatian Journal of Education [Internet]. 2015 [pristupljeno 20.10.2019.];17(4):983-1007. https://doi.org/10.15516/cje.v17i4.1411
IEEE
S. Rogošić, "Construct Validity of the Questionnaire Measuring Technical and Socio-Psychological Factors which Affect Successful Integration of ICT into Education", Croatian Journal of Education, vol.17, br. 4, str. 983-1007, 2015. [Online]. https://doi.org/10.15516/cje.v17i4.1411

Sažetak
Postoji niz mjernih instrumenata kojima se ispituju različiti aspekti korištenja informacijsko-komunikacijskom tehnologijom u edukativne svrhe. Međutim, konstruktna valjanost tih instrumenata često se ne provjerava pa njihova primjena nije uvijek prikladna. Cilj ovoga istraživanja jest provjeriti konstruktnu valjanost upitnika kojim se ispituju tehnički i socio-psihološki čimbenici koji utječu na načine i učestalost korištenja ICT-om u nastavi na uzorku hrvatskih učitelja u osnovnim školama u gradu Zagrebu (N=413). Konstruktna valjanost instrumenta dokazana je na temelju faktorske analize koja je rezultirala s četiri faktora visoke pouzdanosti koje je lako interpretirati.

Ključne riječi
ICT; nastava; učitelji osnovnih škola

Hrčak ID: 151226

URI
https://hrcak.srce.hr/151226

[engleski]

Posjeta: 711 *