hrcak mascot   Srce   HID

Pregledni rad
https://doi.org/10.15516/cje.v17i4.1739

Generički model ,,obrazovnog sustava“ za potrebe kritičke usporedbe i kreiranje politike

Steyn Steyn ; Potchefstroom Campus North-West University
Hannes van der Walt ; Potchefstroom Campus North-West University
Charl Wolhuter ; Potchefstroom Campus North-West University

Puni tekst: hrvatski, pdf (421 KB) str. 1131-1158 preuzimanja: 225* citiraj
APA 6th Edition
Steyn, S., van der Walt, H. i Wolhuter, C. (2015). Generički model ,,obrazovnog sustava“ za potrebe kritičke usporedbe i kreiranje politike. Croatian Journal of Education, 17 (4), 1131-1158. https://doi.org/10.15516/cje.v17i4.1739
MLA 8th Edition
Steyn, Steyn, et al. "Generički model ,,obrazovnog sustava“ za potrebe kritičke usporedbe i kreiranje politike." Croatian Journal of Education, vol. 17, br. 4, 2015, str. 1131-1158. https://doi.org/10.15516/cje.v17i4.1739. Citirano 12.11.2019.
Chicago 17th Edition
Steyn, Steyn, Hannes van der Walt i Charl Wolhuter. "Generički model ,,obrazovnog sustava“ za potrebe kritičke usporedbe i kreiranje politike." Croatian Journal of Education 17, br. 4 (2015): 1131-1158. https://doi.org/10.15516/cje.v17i4.1739
Harvard
Steyn, S., van der Walt, H., i Wolhuter, C. (2015). 'Generički model ,,obrazovnog sustava“ za potrebe kritičke usporedbe i kreiranje politike', Croatian Journal of Education, 17(4), str. 1131-1158. https://doi.org/10.15516/cje.v17i4.1739
Vancouver
Steyn S, van der Walt H, Wolhuter C. Generički model ,,obrazovnog sustava“ za potrebe kritičke usporedbe i kreiranje politike. Croatian Journal of Education [Internet]. 2015 [pristupljeno 12.11.2019.];17(4):1131-1158. https://doi.org/10.15516/cje.v17i4.1739
IEEE
S. Steyn, H. van der Walt i C. Wolhuter, "Generički model ,,obrazovnog sustava“ za potrebe kritičke usporedbe i kreiranje politike", Croatian Journal of Education, vol.17, br. 4, str. 1131-1158, 2015. [Online]. https://doi.org/10.15516/cje.v17i4.1739
Puni tekst: engleski, pdf (421 KB) str. 1131-1158 preuzimanja: 165* citiraj
APA 6th Edition
Steyn, S., van der Walt, H. i Wolhuter, C. (2015). A Generic Model of “the” Education System for the Purposes of Making Critical Comparisons and Policy. Croatian Journal of Education, 17 (4), 1131-1158. https://doi.org/10.15516/cje.v17i4.1739
MLA 8th Edition
Steyn, Steyn, et al. "A Generic Model of “the” Education System for the Purposes of Making Critical Comparisons and Policy." Croatian Journal of Education, vol. 17, br. 4, 2015, str. 1131-1158. https://doi.org/10.15516/cje.v17i4.1739. Citirano 12.11.2019.
Chicago 17th Edition
Steyn, Steyn, Hannes van der Walt i Charl Wolhuter. "A Generic Model of “the” Education System for the Purposes of Making Critical Comparisons and Policy." Croatian Journal of Education 17, br. 4 (2015): 1131-1158. https://doi.org/10.15516/cje.v17i4.1739
Harvard
Steyn, S., van der Walt, H., i Wolhuter, C. (2015). 'A Generic Model of “the” Education System for the Purposes of Making Critical Comparisons and Policy', Croatian Journal of Education, 17(4), str. 1131-1158. https://doi.org/10.15516/cje.v17i4.1739
Vancouver
Steyn S, van der Walt H, Wolhuter C. A Generic Model of “the” Education System for the Purposes of Making Critical Comparisons and Policy. Croatian Journal of Education [Internet]. 2015 [pristupljeno 12.11.2019.];17(4):1131-1158. https://doi.org/10.15516/cje.v17i4.1739
IEEE
S. Steyn, H. van der Walt i C. Wolhuter, "A Generic Model of “the” Education System for the Purposes of Making Critical Comparisons and Policy", Croatian Journal of Education, vol.17, br. 4, str. 1131-1158, 2015. [Online]. https://doi.org/10.15516/cje.v17i4.1739

Sažetak
Obrazovni sustav per se, usprkos svojoj središnjoj ulozi za koju se zauzimaju stručnjaci unutar Komparativne i međunarodne edukacije nikada nije bio u žarištu znanstvenih istraživanja u spomenutom području. Istraživanja unutar Komparativne i međunarodne edukacije do sada su, u različitim razdobljima svoje povijesti, bila usredotočena ili na društveno-kontekstne snage (geografiju, demografiju, društveni sustav, ekonomiju, politički sustav, religijsko-filozofski svjetonazor) koje oblikuju obrazovanje ili na ishode/učinke obrazovanja na društvo do te mjere da je obrazovni sustav uvijek ostajao nejasan u odnosu na glavni dio toga područja. Stoga još uvijek nije razvijen model koji bi objasnio strukturu obrazovnog sustava prikazujući komponente ,,obrazovnog sustava“ i njihove međusobne odnose. U ovom se radu nastoji istaknuti taj nedostatak putem rasprave i prikaza strukture obrazovnog sustava na temelju novijih epistemoloških razvojnih ideja. Identificirane su četiri komponente obrazovnog sustava, kao i njihovi elementi, a to su: politika obrazovnog sustava, organizacija i administracija, struktura potrebna za nastavu i službe podrške.

Ključne riječi
komparativna edukacija; obrazovanje; obrazovni sustav; postmodernizam

Hrčak ID: 151230

URI
https://hrcak.srce.hr/151230

[engleski]

Posjeta: 576 *