hrcak mascot   Srce   HID

Pregledni rad

HOFSTEDEOVE DIMENZIJE – DOPRINOS (SU)KONSTRUKCIJI INTERKULTURALNOG KURIKULUMA

Renata Burai ; Sveučilište u Zagrebu – Hrvatski studiji, Zagreb Republika Hrvatska

Puni tekst: hrvatski, pdf (29 MB) str. 97-106 preuzimanja: 257* citiraj
APA 6th Edition
Burai, R. (2015). HOFSTEDEOVE DIMENZIJE – DOPRINOS (SU)KONSTRUKCIJI INTERKULTURALNOG KURIKULUMA. Život i škola, LXI (2), 97-106. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/162155
MLA 8th Edition
Burai, Renata. "HOFSTEDEOVE DIMENZIJE – DOPRINOS (SU)KONSTRUKCIJI INTERKULTURALNOG KURIKULUMA." Život i škola, vol. LXI, br. 2, 2015, str. 97-106. https://hrcak.srce.hr/162155. Citirano 21.04.2021.
Chicago 17th Edition
Burai, Renata. "HOFSTEDEOVE DIMENZIJE – DOPRINOS (SU)KONSTRUKCIJI INTERKULTURALNOG KURIKULUMA." Život i škola LXI, br. 2 (2015): 97-106. https://hrcak.srce.hr/162155
Harvard
Burai, R. (2015). 'HOFSTEDEOVE DIMENZIJE – DOPRINOS (SU)KONSTRUKCIJI INTERKULTURALNOG KURIKULUMA', Život i škola, LXI(2), str. 97-106. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/162155 (Datum pristupa: 21.04.2021.)
Vancouver
Burai R. HOFSTEDEOVE DIMENZIJE – DOPRINOS (SU)KONSTRUKCIJI INTERKULTURALNOG KURIKULUMA. Život i škola [Internet]. 2015 [pristupljeno 21.04.2021.];LXI(2):97-106. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/162155
IEEE
R. Burai, "HOFSTEDEOVE DIMENZIJE – DOPRINOS (SU)KONSTRUKCIJI INTERKULTURALNOG KURIKULUMA", Život i škola, vol.LXI, br. 2, str. 97-106, 2015. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/162155. [Citirano: 21.04.2021.]

Sažetak
Cilj rada bio je definirati bitne odrednice sukonstrukcije interkulturalnog kurikuluma. U radu se obrazlaže jedan od
pristupa istraživanju kulturnih razlika, Hofstedeovmodel. Sadržaj upitnika odnosi se na četiri dimenzije: hijerarhijsku distancu, muževnost, individualizam i kontrolu neizvjesnosti. Podatci kojima se koristi u radu, dobiveni su uz znanstveni projekt „Interkulturalni kurikulum i obrazovanje na manjinskim jezicima“ (2007-2012), broj projekta: 130-1301761-1769, voditelj: prof. dr. sc. Neven Hrvatić. Istraživanje je obuhvatilo 1978 učenika iz 27 srednjih škola Republike Hrvatske. Rezultati istraživanja ukazuju da kod mladih prevladavaju egalitarna uvjerenja, da su između individualizma i kolektivizma podjednako orijentirani muževnosti i ženstvenosti te suna ljestvici srednjeg stupnja anksioznosti.

Ključne riječi
interkulturalizam; interkulturalni kurikulum; kurikulum; vrijednosti

Hrčak ID: 162155

URI
https://hrcak.srce.hr/162155

[engleski] [njemački]

Posjeta: 613 *