hrcak mascot   Srce   HID

Pregledni rad

SUVREMENE METODE POUČAVANJA U VOJNOM OBRAZOVANJU

Andrija Kozina ; Hrvatsko vojno učilište "Dr. Fanjo Tuđman"

Puni tekst: hrvatski, pdf (30 MB) str. 183-192 preuzimanja: 118* citiraj
APA 6th Edition
Kozina, A. (2016). SUVREMENE METODE POUČAVANJA U VOJNOM OBRAZOVANJU. Život i škola, LXII (3), 183-192. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/177043
MLA 8th Edition
Kozina, Andrija. "SUVREMENE METODE POUČAVANJA U VOJNOM OBRAZOVANJU." Život i škola, vol. LXII, br. 3, 2016, str. 183-192. https://hrcak.srce.hr/177043. Citirano 19.02.2020.
Chicago 17th Edition
Kozina, Andrija. "SUVREMENE METODE POUČAVANJA U VOJNOM OBRAZOVANJU." Život i škola LXII, br. 3 (2016): 183-192. https://hrcak.srce.hr/177043
Harvard
Kozina, A. (2016). 'SUVREMENE METODE POUČAVANJA U VOJNOM OBRAZOVANJU', Život i škola, LXII(3), str. 183-192. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/177043 (Datum pristupa: 19.02.2020.)
Vancouver
Kozina A. SUVREMENE METODE POUČAVANJA U VOJNOM OBRAZOVANJU. Život i škola [Internet]. 2016 [pristupljeno 19.02.2020.];LXII(3):183-192. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/177043
IEEE
A. Kozina, "SUVREMENE METODE POUČAVANJA U VOJNOM OBRAZOVANJU", Život i škola, vol.LXII, br. 3, str. 183-192, 2016. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/177043. [Citirano: 19.02.2020.]

Sažetak
Časnici i dočasnici koji dolaze na vojno školovanje odrasle su osobe te je prilikom njihova poučavanja nužno koristiti pravila koja se odnose na obrazovanje odraslih. Obrazovanje odraslih najdulja je faza odgojno‐obrazovnog procesa, bez obzira na to je li riječ o formalnom, neformalnom ili informalnom obrazovanju. Iako se kaže da časnici i dočasnici “polaze školu”, to ne znači da će njihovo školovanje biti organizirano i provedeno jednako kao i u civilnim institucijama. Školovanje djelatnih vojnih osoba nije samo stvar pojedinca, nego se javlja i interes postrojbi koje ih upućuju. Časnicima i dočasnicima kao odraslim osobama više odgovara individualni rad, rad u paru ili rad u manjim grupama gdje se mogu izraziti aktivnim sudjelovanjem. Upravo stoga provedba nastave u vojnim školama mora se posebno planirati. Gledajući na to da su odrasle osobe naviknute na samostalan rad, nastavnici bi trebali primjenjivati metode u kojima polaznici samostalnim radom mogu doći do rezultata.

Ključne riječi
kombinirano učenje (blended learning); posebnost vojnog školovanja; suvremene metode poučavanja; vojno obrazovanje

Hrčak ID: 177043

URI
https://hrcak.srce.hr/177043

[engleski] [njemački]

Posjeta: 360 *