hrcak mascot   Srce   HID

Napredak : časopis za pedagogijsku teoriju i praksu, Vol.158. No.4. Studeni 2017.

Pregledni rad

Intervencijski programi u STEM području: Analiza vrsta, teorijske utemeljenosti, ciljnih skupina,ishoda i načina vrednovanja intervencijskih programa u školskom i izvanškolskom okruženju

Josip Burušić   ORCID icon orcid.org/0000-0002-0933-2189 ; Institut društvenih znanosti Ivo Pilar, Zagreb
Mirta Blažev   ORCID icon orcid.org/0000-0003-3712-5109
Ivan Dević ; Institut društvenih znanosti Ivo Pilar, Zagreb

Puni tekst: hrvatski, pdf (478 KB) str. 481-502 preuzimanja: 151* citiraj
APA 6th Edition
Burušić, J., Blažev, M. i Dević, I. (2017). Intervencijski programi u STEM području: Analiza vrsta, teorijske utemeljenosti, ciljnih skupina,ishoda i načina vrednovanja intervencijskih programa u školskom i izvanškolskom okruženju. Napredak, 158. (4.), 481-502. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/188296
MLA 8th Edition
Burušić, Josip, et al. "Intervencijski programi u STEM području: Analiza vrsta, teorijske utemeljenosti, ciljnih skupina,ishoda i načina vrednovanja intervencijskih programa u školskom i izvanškolskom okruženju." Napredak, vol. 158., br. 4., 2017, str. 481-502. https://hrcak.srce.hr/188296. Citirano 20.07.2018.
Chicago 17th Edition
Burušić, Josip, Mirta Blažev i Ivan Dević. "Intervencijski programi u STEM području: Analiza vrsta, teorijske utemeljenosti, ciljnih skupina,ishoda i načina vrednovanja intervencijskih programa u školskom i izvanškolskom okruženju." Napredak 158., br. 4. (2017): 481-502. https://hrcak.srce.hr/188296
Harvard
Burušić, J., Blažev, M., i Dević, I. (2017). 'Intervencijski programi u STEM području: Analiza vrsta, teorijske utemeljenosti, ciljnih skupina,ishoda i načina vrednovanja intervencijskih programa u školskom i izvanškolskom okruženju', Napredak, 158.(4.), str. 481-502. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/188296 (Datum pristupa: 20.07.2018.)
Vancouver
Burušić J, Blažev M, Dević I. Intervencijski programi u STEM području: Analiza vrsta, teorijske utemeljenosti, ciljnih skupina,ishoda i načina vrednovanja intervencijskih programa u školskom i izvanškolskom okruženju. Napredak [Internet]. 15.11.2017. [pristupljeno 20.07.2018.];158.(4.):481-502. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/188296
IEEE
J. Burušić, M. Blažev i I. Dević, "Intervencijski programi u STEM području: Analiza vrsta, teorijske utemeljenosti, ciljnih skupina,ishoda i načina vrednovanja intervencijskih programa u školskom i izvanškolskom okruženju", Napredak, vol.158., br. 4., str. 481-502, Srpanj 2018. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/188296. [Citirano: 20.07.2018.]

Sažetak
Akronim STEM označava znanstveno područje koje u hrvatskoj znanstvenoj istraživačkoj tradiciji obuhvaća prirodoslovlje, tehnologiju, inženjerstvo i matematiku. Ovim preglednim radom sistematizirane su dostupne spoznaje o STEM intervencijskim programima u školskom kontekstu: strukturiranim programima kojima je cilj promjena percepcije, stavova i povećanje utjecaja na učenika, kada je riječ o STEM školskim predmetima, kao i o STEM zanimanjima. Razmotrene su i dostupne spoznaje o načinima vrednovanja učinaka STEM intervencijskih programa.

Ključne riječi
STEM, intervencijski programi; vrednovanje programa; učinkovitost intervencija u obrazovanju

Hrčak ID: 188296

URI
https://hrcak.srce.hr/188296

Posjeta: 325 *