hrcak mascot   Srce   HID

Napredak : časopis za pedagogijsku teoriju i praksu, Vol.158. No.4. Studeni 2017.

Stručni rad

Utjecaj primjene PAR modela poučavanja u konstruktivističkom pristupu na usvajanje pojmova i koncepata

Andreja Sweeney ; OŠ Ivana Rangera Kamenica
Mirjana Posavec   ORCID icon orcid.org/0000-0003-4816-5747 ; OŠ Ivana Rangera Kamenica

Puni tekst: hrvatski, pdf (827 KB) str. 503-525 preuzimanja: 147* citiraj
APA 6th Edition
Sweeney, A. i Posavec, M. (2017). Utjecaj primjene PAR modela poučavanja u konstruktivističkom pristupu na usvajanje pojmova i koncepata. Napredak, 158. (4.), 503-525. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/188297
MLA 8th Edition
Sweeney, Andreja i Mirjana Posavec. "Utjecaj primjene PAR modela poučavanja u konstruktivističkom pristupu na usvajanje pojmova i koncepata." Napredak, vol. 158., br. 4., 2017, str. 503-525. https://hrcak.srce.hr/188297. Citirano 22.09.2018.
Chicago 17th Edition
Sweeney, Andreja i Mirjana Posavec. "Utjecaj primjene PAR modela poučavanja u konstruktivističkom pristupu na usvajanje pojmova i koncepata." Napredak 158., br. 4. (2017): 503-525. https://hrcak.srce.hr/188297
Harvard
Sweeney, A., i Posavec, M. (2017). 'Utjecaj primjene PAR modela poučavanja u konstruktivističkom pristupu na usvajanje pojmova i koncepata', Napredak, 158.(4.), str. 503-525. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/188297 (Datum pristupa: 22.09.2018.)
Vancouver
Sweeney A, Posavec M. Utjecaj primjene PAR modela poučavanja u konstruktivističkom pristupu na usvajanje pojmova i koncepata. Napredak [Internet]. 15.11.2017. [pristupljeno 22.09.2018.];158.(4.):503-525. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/188297
IEEE
A. Sweeney i M. Posavec, "Utjecaj primjene PAR modela poučavanja u konstruktivističkom pristupu na usvajanje pojmova i koncepata", Napredak, vol.158., br. 4., str. 503-525, studeni 2017. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/188297. [Citirano: 22.09.2018.]

Sažetak
PAR model učenja jest metoda aktivnoga učenja koju karakteriziraju tri faze – prezentiraj, apliciraj i revidiraj, u kojoj učenici suradničkim učenjem konstruiraju vlastite koncepte i ispravljaju greške u fazi učenja novih nastavnih sadržaja. Cilj ovoga akcijskog istraživanja jest prikazati utjecaj metode na usvajanje pojmova i koncepata (na razini razumijevanja sadržaja) učenika petog razreda u nastavi Prirode. U istraživanju su sudjelovali učenici dvaju odjela petog razreda dviju osnovnih škola. Dok je u jednom odjelu korištena metoda PAR, u drugom odjelu, u drugoj školi, poučavalo se tradicionalnim načinom (frontalnom nastavom, usmenim izlaganjem učitelja). Rezultati pokazuju da učenici poučavani PAR metodom vjerojatno uspješnije usvajaju nove nastavne sadržaje, no istraživanje je pokazalo da u nekim pitanjima nema statistički značajne razlike u dobivenim odgovorima.

Ključne riječi
aktivno učenje; konstruktivizam; PAR metoda poučavanja; nastava Prirode; osnovna škola

Hrčak ID: 188297

URI
https://hrcak.srce.hr/188297

Posjeta: 366 *