hrcak mascot   Srce   HID

Pregledni rad

Analiza čimbenika odabira visokoškolske ustanove od strane studenata kao podloga za donošenje marketinških odluka na Visokoj školi za ekonomiju, poduzetništvo i upravljanje Nikola Šubić Zrinski

Danijel Knežević   ORCID icon orcid.org/0000-0003-0422-4610 ; Visoka škola za ekonomiju, poduzetništvo i upravljanje Nikola Šubić Zrinski
Ivana Glavurdić ; Visoka škola za ekonomiju, poduzetništvo i upravljanje Nikola Šubić Zrinski

Puni tekst: hrvatski, pdf (242 KB) str. 127-137 preuzimanja: 119* citiraj
APA 6th Edition
Knežević, D. i Glavurdić, I. (2018). Analiza čimbenika odabira visokoškolske ustanove od strane studenata kao podloga za donošenje marketinških odluka na Visokoj školi za ekonomiju, poduzetništvo i upravljanje Nikola Šubić Zrinski. Obrazovanje za poduzetništvo - E4E, 8 (Special issue/Posebn), 127-137. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/196932
MLA 8th Edition
Knežević, Danijel i Ivana Glavurdić. "Analiza čimbenika odabira visokoškolske ustanove od strane studenata kao podloga za donošenje marketinških odluka na Visokoj školi za ekonomiju, poduzetništvo i upravljanje Nikola Šubić Zrinski." Obrazovanje za poduzetništvo - E4E, vol. 8, br. Special issue/Posebn, 2018, str. 127-137. https://hrcak.srce.hr/196932. Citirano 20.04.2021.
Chicago 17th Edition
Knežević, Danijel i Ivana Glavurdić. "Analiza čimbenika odabira visokoškolske ustanove od strane studenata kao podloga za donošenje marketinških odluka na Visokoj školi za ekonomiju, poduzetništvo i upravljanje Nikola Šubić Zrinski." Obrazovanje za poduzetništvo - E4E 8, br. Special issue/Posebn (2018): 127-137. https://hrcak.srce.hr/196932
Harvard
Knežević, D., i Glavurdić, I. (2018). 'Analiza čimbenika odabira visokoškolske ustanove od strane studenata kao podloga za donošenje marketinških odluka na Visokoj školi za ekonomiju, poduzetništvo i upravljanje Nikola Šubić Zrinski', Obrazovanje za poduzetništvo - E4E, 8(Special issue/Posebn), str. 127-137. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/196932 (Datum pristupa: 20.04.2021.)
Vancouver
Knežević D, Glavurdić I. Analiza čimbenika odabira visokoškolske ustanove od strane studenata kao podloga za donošenje marketinških odluka na Visokoj školi za ekonomiju, poduzetništvo i upravljanje Nikola Šubić Zrinski. Obrazovanje za poduzetništvo - E4E [Internet]. 2018 [pristupljeno 20.04.2021.];8(Special issue/Posebn):127-137. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/196932
IEEE
D. Knežević i I. Glavurdić, "Analiza čimbenika odabira visokoškolske ustanove od strane studenata kao podloga za donošenje marketinških odluka na Visokoj školi za ekonomiju, poduzetništvo i upravljanje Nikola Šubić Zrinski", Obrazovanje za poduzetništvo - E4E, vol.8, br. Special issue/Posebn, str. 127-137, 2018. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/196932. [Citirano: 20.04.2021.]

Sažetak
Područje rada pripada marketingu visokog obrazovanja. Istraživanje čimbenika za odabir visokoobrazovne ustanove od strane studenata predstavlja temelj za donošenje marketinških odluka u visokoobrazovnoj ustanovi, a bez adekvatne marketinške strategije, visokoobrazovna ustanova će teško opstati na tržištu sa sve većom konkurencijom i sve većim izborom studijskih programa. Rezultati rada daju podlogu odabranoj visokoobrazovnoj ustanovi za postavljanje adekvatne marketinške strategije koja će se temeljiti na segmentaciji tržišta i pravilnom pozicioniranju. Rad se sastoji od pet dijelova i daje podlogu za daljnja istraživanja navedene problematike u Republici Hrvatskoj.

Ključne riječi
čimbenici za odabir visokoobrazovne ustanove; marketinško odlučivanje; visokoobrazovne ustanove

Hrčak ID: 196932

URI
https://hrcak.srce.hr/196932

Posjeta: 272 *