hrcak mascot   Srce   HID

Croatian Journal of Education : Hrvatski časopis za odgoj i obrazovanje, Vol.19 No.Sp.Ed.3 Prosinac 2017.

Izvorni znanstveni članak
https://doi.org/10.15516/cje.v19i0.2744

Odnos emocija postignuća, procjena kontrole i vrijednosti te akademskog uspjeha

Barbara Brdovčak ; Department of Psychology, Catholic University of Croatia

Puni tekst: hrvatski, pdf (181 KB) str. 29-41 preuzimanja: 24* citiraj
APA 6th Edition
Brdovčak, B. (2017). Odnos emocija postignuća, procjena kontrole i vrijednosti te akademskog uspjeha. Croatian Journal of Education, 19 (Sp.Ed.3), 29-41. https://doi.org/10.15516/cje.v19i0.2744
MLA 8th Edition
Brdovčak, Barbara. "Odnos emocija postignuća, procjena kontrole i vrijednosti te akademskog uspjeha." Croatian Journal of Education, vol. 19, br. Sp.Ed.3, 2017, str. 29-41. https://doi.org/10.15516/cje.v19i0.2744. Citirano 17.11.2018.
Chicago 17th Edition
Brdovčak, Barbara. "Odnos emocija postignuća, procjena kontrole i vrijednosti te akademskog uspjeha." Croatian Journal of Education 19, br. Sp.Ed.3 (2017): 29-41. https://doi.org/10.15516/cje.v19i0.2744
Harvard
Brdovčak, B. (2017). 'Odnos emocija postignuća, procjena kontrole i vrijednosti te akademskog uspjeha', Croatian Journal of Education, 19(Sp.Ed.3), str. 29-41. doi: https://doi.org/10.15516/cje.v19i0.2744
Vancouver
Brdovčak B. Odnos emocija postignuća, procjena kontrole i vrijednosti te akademskog uspjeha. Croatian Journal of Education [Internet]. 2017 [pristupljeno 17.11.2018.];19(Sp.Ed.3):29-41. doi: https://doi.org/10.15516/cje.v19i0.2744
IEEE
B. Brdovčak, "Odnos emocija postignuća, procjena kontrole i vrijednosti te akademskog uspjeha", Croatian Journal of Education, vol.19, br. Sp.Ed.3, str. 29-41, 2017. [Online]. doi: https://doi.org/10.15516/cje.v19i0.2744
Puni tekst: engleski, pdf (181 KB) str. 29-41 preuzimanja: 22* citiraj
APA 6th Edition
Brdovčak, B. (2017). The Relationship between Achievement Emotions, Appraisals of Control and Value, and Academic Success. Croatian Journal of Education, 19 (Sp.Ed.3), 29-41. https://doi.org/10.15516/cje.v19i0.2744
MLA 8th Edition
Brdovčak, Barbara. "The Relationship between Achievement Emotions, Appraisals of Control and Value, and Academic Success." Croatian Journal of Education, vol. 19, br. Sp.Ed.3, 2017, str. 29-41. https://doi.org/10.15516/cje.v19i0.2744. Citirano 17.11.2018.
Chicago 17th Edition
Brdovčak, Barbara. "The Relationship between Achievement Emotions, Appraisals of Control and Value, and Academic Success." Croatian Journal of Education 19, br. Sp.Ed.3 (2017): 29-41. https://doi.org/10.15516/cje.v19i0.2744
Harvard
Brdovčak, B. (2017). 'The Relationship between Achievement Emotions, Appraisals of Control and Value, and Academic Success', Croatian Journal of Education, 19(Sp.Ed.3), str. 29-41. doi: https://doi.org/10.15516/cje.v19i0.2744
Vancouver
Brdovčak B. The Relationship between Achievement Emotions, Appraisals of Control and Value, and Academic Success. Croatian Journal of Education [Internet]. 2017 [pristupljeno 17.11.2018.];19(Sp.Ed.3):29-41. doi: https://doi.org/10.15516/cje.v19i0.2744
IEEE
B. Brdovčak, "The Relationship between Achievement Emotions, Appraisals of Control and Value, and Academic Success", Croatian Journal of Education, vol.19, br. Sp.Ed.3, str. 29-41, 2017. [Online]. doi: https://doi.org/10.15516/cje.v19i0.2744

Sažetak
Cilj je ovog istraživanja bio ispitati povezanost procjena kontrole i vrijednosti s pozitivnim i negativnim emocijama postignuća vezanim uz učenje i akademski uspjeh. Provedeno je jednokratno korelacijsko istraživanje sa studentima psihologije i sociologije na Hrvatskom katoličkom sveučilištu. Sudionici su ispunili Upitnik emocija postignuća, točnije Ljestvice emocija povezanih s učenjem, Ljestvicu vrijednosti zadatka i Ljestvicu vjerovanja o kontroli nad učenjem iz Upitnika motivacijskih strategija učenja, kao i upitnik općih podataka s dodatnim pitanjem o akademskom uspjehu.
Rezultati su pokazali kako su pozitivne emocije postignuća statistički značajno pozitivno povezane s akademskim uspjehom, a da su negativne emocije postignuća statistički značajno negativno povezane s akademskih uspjehom. Uz to je utvrđena povezanost između ostalih ispitivanih varijabli. Dobiveni rezultati interpretirani su u skladu s teorijskim postavkama i pokazuju praktične implikacije o važnosti emocija u obrazovnom kontekstu.

Ključne riječi
akademski uspjeh; emocije postignuća povezane s učenjem; subjektivna kontrola, subjektivna vrijednost; teorija kontrole i vrijednosti emocija postignuća

Hrčak ID: 201195

URI
https://hrcak.srce.hr/201195

[engleski]

Posjeta: 91 *