APA 6th Edition Skočić Mihić, S., Vlah, N. i Šokić, M. (2018). Stavovi odgajatelja i učitelja prema inkluziji djece s oštećenjem sluha. Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, 54 (1), 69-82. https://doi.org/10.31299/hrri.54.1.6
MLA 8th Edition Skočić Mihić, Sanja, et al. "Stavovi odgajatelja i učitelja prema inkluziji djece s oštećenjem sluha." Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, vol. 54, br. 1, 2018, str. 69-82. https://doi.org/10.31299/hrri.54.1.6. Citirano 20.01.2021.
Chicago 17th Edition Skočić Mihić, Sanja, Nataša Vlah i Marina Šokić. "Stavovi odgajatelja i učitelja prema inkluziji djece s oštećenjem sluha." Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja 54, br. 1 (2018): 69-82. https://doi.org/10.31299/hrri.54.1.6
Harvard Skočić Mihić, S., Vlah, N., i Šokić, M. (2018). 'Stavovi odgajatelja i učitelja prema inkluziji djece s oštećenjem sluha', Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, 54(1), str. 69-82. https://doi.org/10.31299/hrri.54.1.6
Vancouver Skočić Mihić S, Vlah N, Šokić M. Stavovi odgajatelja i učitelja prema inkluziji djece s oštećenjem sluha. Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja [Internet]. 2018 [pristupljeno 20.01.2021.];54(1):69-82. https://doi.org/10.31299/hrri.54.1.6
IEEE S. Skočić Mihić, N. Vlah i M. Šokić, "Stavovi odgajatelja i učitelja prema inkluziji djece s oštećenjem sluha", Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, vol.54, br. 1, str. 69-82, 2018. [Online]. https://doi.org/10.31299/hrri.54.1.6
Sažetak Učiteljeva spremnost prihvaćanja učenika s teškoćama ključna je za uspješno edukacijsko uključivanje u redovan obrazovni sustav. Prethodnim istraživanjima utvrđeno je da su odgajatelji u vrtićima i osnovnim školama bolje involvirani u proces uključivanja kada izražavaju povoljnije stavove prema djeci s teškoćama. Ciljevi rada utvrdili su (1) stavove odgajatelja i učitelja prema inkluziji djece i učenika s oštećenjem sluha, (2) povezanost između stavova i dobi, duljine stručnog staža i samoprocijenjene kompetentnosti za rad s učenicima s oštećenjem sluha (3) razlike u stavovima u odnosu na poznavanje zakonske regulative, radno mjesto (odgajatelj/učitelj) i izjave učitelja o slušanju kolegija o inkluzivnom odgoju i obrazovanja tijekom studija. Sudjelovala su 203 ispitanika iz Rijeke od kojih su 102 (50.2%) odgajatelji u vrtiću, dok je 101 (49.8%) učitelj u osnovnoj školi. Upitnikom su mjereni stavovi odgajatelja i učitelja prema uključivanju djece i učenika s oštećenjem sluha. Faktorskom analizom utvrđena je konstruktna valjanost i pouzdanost četiri dimenzije dizajnirane skale stavova prema uključivanju djece i učenika oštećenoga sluha, dok su hipoteze testirane deskriptivnom, korelacijskom i diferencijalnom neparametrijskom statistikom. Odgajatelji i učitelji uglavnom iskazuju povoljne stavove prema socijalizacijskoj dobrobiti uključivanja djece i učenika s oštećenjem sluha, značaju podrške edukacijskog rehabilitatora i stručne službe za njihovo uspješno uključivanje i ne podržavaju posebne oblike školovanja za ovu djecu i učenike. Dob, duljina stručnog staža i upoznatost s legislativom nisu relevantni, a izjava da su imali kolegij o djeci/učenicima s posebnim odgojno-obrazovnim potrebama u studijskom programu relevantna je za stavove sudionika istraživanja.
Odgajatelji iskazuju povoljnije stavove od učitelja. Nalazi jasno ukazuju na potrebu opsežnijeg osposobljavanja učitelja i odgajatelja tijekom inicijalnog obrazovanja za rad s djecom i učenicima s oštećenjem sluha, kao i potrebu učitelja za stručnom podrškom.