hrcak mascot   Srce   HID

Prethodno priopćenje
https://doi.org/10.22522/cmr20190143

Utjecaj digitalizacije na generacijski jaz – od bejbibumersa do generacije Z

Maja Fistrić ; Millenium promocija, Zagreb, Hrvatska

Puni tekst: hrvatski, pdf (1 MB) str. 120-139 preuzimanja: 235* citiraj
APA 6th Edition
Fistrić, M. (2019). Utjecaj digitalizacije na generacijski jaz – od bejbibumersa do generacije Z. Communication Management Review, 04 (01), 120-139. https://doi.org/10.22522/cmr20190143
MLA 8th Edition
Fistrić, Maja. "Utjecaj digitalizacije na generacijski jaz – od bejbibumersa do generacije Z." Communication Management Review, vol. 04, br. 01, 2019, str. 120-139. https://doi.org/10.22522/cmr20190143. Citirano 02.07.2020.
Chicago 17th Edition
Fistrić, Maja. "Utjecaj digitalizacije na generacijski jaz – od bejbibumersa do generacije Z." Communication Management Review 04, br. 01 (2019): 120-139. https://doi.org/10.22522/cmr20190143
Harvard
Fistrić, M. (2019). 'Utjecaj digitalizacije na generacijski jaz – od bejbibumersa do generacije Z', Communication Management Review, 04(01), str. 120-139. https://doi.org/10.22522/cmr20190143
Vancouver
Fistrić M. Utjecaj digitalizacije na generacijski jaz – od bejbibumersa do generacije Z. Communication Management Review [Internet]. 2019 [pristupljeno 02.07.2020.];04(01):120-139. https://doi.org/10.22522/cmr20190143
IEEE
M. Fistrić, "Utjecaj digitalizacije na generacijski jaz – od bejbibumersa do generacije Z", Communication Management Review, vol.04, br. 01, str. 120-139, 2019. [Online]. https://doi.org/10.22522/cmr20190143

Sažetak
Tisućama godina društveno se međudjelovanje gradilo isključivo na komunikaciji licem u lice. S dolaskom i razvojem komunikacijskih tehnologija, kao i razvojem interneta, pojavili su se novi oblici društvenosti koji ne odgovaraju svakom tipu čovjeka. Prostorna i vremenska udaljenost više ne čine nikakvu prepreku da poslana poruka ne bude primljena u realnom vremenu tisućama kilometara daleko, a ti novonastali proizvodi i sustavi stvaraju svakim danom svoju, sve širu, publiku i vlastita pravila komuniciranja i obrasce socijalne komunikacije. Svrha ovog rada jest prikazati učinak procesa digitalizacije i globalizacije na različite generacije – bejbibumerse, generaciju X, generaciju Y i generaciju Z. Primjenom metode ankete istražili smo razlike između generacija kada je riječ o poznavanju digitalnih medija (novih medija). Osim toga, istražili smo i razlike u upotrebi novih medija te u načinu dolaska do željenih informacija.

Ključne riječi
digitalni jaz; bejbibumersi; generacija X; generacija Y; generacija Z

Hrčak ID: 223656

URI
https://hrcak.srce.hr/223656

Posjeta: 502 *