hrcak mascot   Srce   HID

Izvorni znanstveni članak
https://doi.org/10.15516/cje.v20i0.3052

Studenti i odgajatelji u igri s djecom: pristup igri posredstvom teorije stanja ega

Aleksandra Šindić ; University of Banja Luka, Faculty of Philosophy, Study Programme for Preschool Education
Tamara Pribisev Beleslin   ORCID icon orcid.org/0000-0001-9367-2866 ; University of Banja Luka, Faculty of Philosophy, Study Programme for Preschool Education

Puni tekst: hrvatski, pdf (278 KB) str. 31-50 preuzimanja: 66* citiraj
APA 6th Edition
Šindić, A. i Pribisev Beleslin, T. (2018). Studenti i odgajatelji u igri s djecom: pristup igri posredstvom teorije stanja ega. Croatian Journal of Education, 20 (Sp.Ed.3), 31-50. https://doi.org/10.15516/cje.v20i0.3052
MLA 8th Edition
Šindić, Aleksandra i Tamara Pribisev Beleslin. "Studenti i odgajatelji u igri s djecom: pristup igri posredstvom teorije stanja ega." Croatian Journal of Education, vol. 20, br. Sp.Ed.3, 2018, str. 31-50. https://doi.org/10.15516/cje.v20i0.3052. Citirano 14.07.2020.
Chicago 17th Edition
Šindić, Aleksandra i Tamara Pribisev Beleslin. "Studenti i odgajatelji u igri s djecom: pristup igri posredstvom teorije stanja ega." Croatian Journal of Education 20, br. Sp.Ed.3 (2018): 31-50. https://doi.org/10.15516/cje.v20i0.3052
Harvard
Šindić, A., i Pribisev Beleslin, T. (2018). 'Studenti i odgajatelji u igri s djecom: pristup igri posredstvom teorije stanja ega', Croatian Journal of Education, 20(Sp.Ed.3), str. 31-50. https://doi.org/10.15516/cje.v20i0.3052
Vancouver
Šindić A, Pribisev Beleslin T. Studenti i odgajatelji u igri s djecom: pristup igri posredstvom teorije stanja ega. Croatian Journal of Education [Internet]. 2018 [pristupljeno 14.07.2020.];20(Sp.Ed.3):31-50. https://doi.org/10.15516/cje.v20i0.3052
IEEE
A. Šindić i T. Pribisev Beleslin, "Studenti i odgajatelji u igri s djecom: pristup igri posredstvom teorije stanja ega", Croatian Journal of Education, vol.20, br. Sp.Ed.3, str. 31-50, 2018. [Online]. https://doi.org/10.15516/cje.v20i0.3052
Puni tekst: engleski, pdf (278 KB) str. 31-50 preuzimanja: 88* citiraj
APA 6th Edition
Šindić, A. i Pribisev Beleslin, T. (2018). Students and Preschool Teachers in Play with Children: Playfulness Approached through the Ego States. Croatian Journal of Education, 20 (Sp.Ed.3), 31-50. https://doi.org/10.15516/cje.v20i0.3052
MLA 8th Edition
Šindić, Aleksandra i Tamara Pribisev Beleslin. "Students and Preschool Teachers in Play with Children: Playfulness Approached through the Ego States." Croatian Journal of Education, vol. 20, br. Sp.Ed.3, 2018, str. 31-50. https://doi.org/10.15516/cje.v20i0.3052. Citirano 14.07.2020.
Chicago 17th Edition
Šindić, Aleksandra i Tamara Pribisev Beleslin. "Students and Preschool Teachers in Play with Children: Playfulness Approached through the Ego States." Croatian Journal of Education 20, br. Sp.Ed.3 (2018): 31-50. https://doi.org/10.15516/cje.v20i0.3052
Harvard
Šindić, A., i Pribisev Beleslin, T. (2018). 'Students and Preschool Teachers in Play with Children: Playfulness Approached through the Ego States', Croatian Journal of Education, 20(Sp.Ed.3), str. 31-50. https://doi.org/10.15516/cje.v20i0.3052
Vancouver
Šindić A, Pribisev Beleslin T. Students and Preschool Teachers in Play with Children: Playfulness Approached through the Ego States. Croatian Journal of Education [Internet]. 2018 [pristupljeno 14.07.2020.];20(Sp.Ed.3):31-50. https://doi.org/10.15516/cje.v20i0.3052
IEEE
A. Šindić i T. Pribisev Beleslin, "Students and Preschool Teachers in Play with Children: Playfulness Approached through the Ego States", Croatian Journal of Education, vol.20, br. Sp.Ed.3, str. 31-50, 2018. [Online]. https://doi.org/10.15516/cje.v20i0.3052

Sažetak
Ovaj rad predstavlja rezultate istraživanja koje je igri pristupilo putem koncepcije transakcijske analize. Cilj istraživanja (n1=61 student, n2=50 odgajatelja) bio je odrediti učestalost pojave stanja ega (Dijete, Odrasla osoba, Roditelj) za vrijeme igre s djecom. Premda se odgajatelji i studenti često koriste svim trima stanjima, rezultati su pokazali kako postoji statistički značajna razlika kod stanja Odrasle osobe u odgajatelja, kao i manjak iskaza stanja Djeteta u studenata. Regresijskom analizom došli smo do spoznaje da stanje Odrasle osobe predviđa sudjelovanje odgajatelja i studenata u igri (β=,245; t=-2,64; p=,009), a t-test je otkrio statistički značajne razlike u srednjim vrijednostima između Odrasle osobe i Djeteta na strani odgajatelja (Odrasla osoba: t=2,718; p=,008; d=,5, Dijete: t=2,167; p=,0032; d=,42). Za vrijeme igre Odrasla se osoba smatra najproduktivnijim temeljem za razvoj igre i zaigranosti. Naglašava se važnost oblikovanja profesionalnog usavršavanja prema razvijanju znanja i analitičkim iskustvima u kontekstu (Odrasla osoba), kao i postizanje spontanosti i poticanje emocija za vrijeme igre (Slobodno dijete).

Ključne riječi
predškolski odgoj i obrazovanje; stanja ega; kompetencije za igru; transakcijska analiza.

Hrčak ID: 224089

URI
https://hrcak.srce.hr/224089

[engleski]

Posjeta: 256 *