hrcak mascot   Srce   HID

Izvorni znanstveni članak
https://doi.org/10.15516/cje.v21i2.3136

Odrednice pozicioniranja brenda u visokom obrazovanju – što najviše utječe na zadovoljstvo studenata?

Aleksandar Brzaković ; University Business Academy, Faculty of Applied Management, Economics and Finance
Tomislav Brzaković   ORCID icon orcid.org/0000-0001-9187-7251 ; University Business Academy, Faculty of Applied Management, Economics and Finance
Pavle Brzaković   ORCID icon orcid.org/0000-0001-5184-9627 ; University Business Academy, Faculty of Applied Management, Economics and Finance

Puni tekst: hrvatski, pdf (274 KB) str. 407-436 preuzimanja: 130* citiraj
APA 6th Edition
Brzaković, A., Brzaković, T. i Brzaković, P. (2019). Odrednice pozicioniranja brenda u visokom obrazovanju – što najviše utječe na zadovoljstvo studenata?. Croatian Journal of Education, 21 (2), 407-436. https://doi.org/10.15516/cje.v21i2.3136
MLA 8th Edition
Brzaković, Aleksandar, et al. "Odrednice pozicioniranja brenda u visokom obrazovanju – što najviše utječe na zadovoljstvo studenata?." Croatian Journal of Education, vol. 21, br. 2, 2019, str. 407-436. https://doi.org/10.15516/cje.v21i2.3136. Citirano 25.10.2020.
Chicago 17th Edition
Brzaković, Aleksandar, Tomislav Brzaković i Pavle Brzaković. "Odrednice pozicioniranja brenda u visokom obrazovanju – što najviše utječe na zadovoljstvo studenata?." Croatian Journal of Education 21, br. 2 (2019): 407-436. https://doi.org/10.15516/cje.v21i2.3136
Harvard
Brzaković, A., Brzaković, T., i Brzaković, P. (2019). 'Odrednice pozicioniranja brenda u visokom obrazovanju – što najviše utječe na zadovoljstvo studenata?', Croatian Journal of Education, 21(2), str. 407-436. https://doi.org/10.15516/cje.v21i2.3136
Vancouver
Brzaković A, Brzaković T, Brzaković P. Odrednice pozicioniranja brenda u visokom obrazovanju – što najviše utječe na zadovoljstvo studenata?. Croatian Journal of Education [Internet]. 2019 [pristupljeno 25.10.2020.];21(2):407-436. https://doi.org/10.15516/cje.v21i2.3136
IEEE
A. Brzaković, T. Brzaković i P. Brzaković, "Odrednice pozicioniranja brenda u visokom obrazovanju – što najviše utječe na zadovoljstvo studenata?", Croatian Journal of Education, vol.21, br. 2, str. 407-436, 2019. [Online]. https://doi.org/10.15516/cje.v21i2.3136
Puni tekst: engleski, pdf (274 KB) str. 407-436 preuzimanja: 123* citiraj
APA 6th Edition
Brzaković, A., Brzaković, T. i Brzaković, P. (2019). The Determinants of Brand Positioning in Higher Education – What Dominantly Influences Students’ Satisfaction?. Croatian Journal of Education, 21 (2), 407-436. https://doi.org/10.15516/cje.v21i2.3136
MLA 8th Edition
Brzaković, Aleksandar, et al. "The Determinants of Brand Positioning in Higher Education – What Dominantly Influences Students’ Satisfaction?." Croatian Journal of Education, vol. 21, br. 2, 2019, str. 407-436. https://doi.org/10.15516/cje.v21i2.3136. Citirano 25.10.2020.
Chicago 17th Edition
Brzaković, Aleksandar, Tomislav Brzaković i Pavle Brzaković. "The Determinants of Brand Positioning in Higher Education – What Dominantly Influences Students’ Satisfaction?." Croatian Journal of Education 21, br. 2 (2019): 407-436. https://doi.org/10.15516/cje.v21i2.3136
Harvard
Brzaković, A., Brzaković, T., i Brzaković, P. (2019). 'The Determinants of Brand Positioning in Higher Education – What Dominantly Influences Students’ Satisfaction?', Croatian Journal of Education, 21(2), str. 407-436. https://doi.org/10.15516/cje.v21i2.3136
Vancouver
Brzaković A, Brzaković T, Brzaković P. The Determinants of Brand Positioning in Higher Education – What Dominantly Influences Students’ Satisfaction?. Croatian Journal of Education [Internet]. 2019 [pristupljeno 25.10.2020.];21(2):407-436. https://doi.org/10.15516/cje.v21i2.3136
IEEE
A. Brzaković, T. Brzaković i P. Brzaković, "The Determinants of Brand Positioning in Higher Education – What Dominantly Influences Students’ Satisfaction?", Croatian Journal of Education, vol.21, br. 2, str. 407-436, 2019. [Online]. https://doi.org/10.15516/cje.v21i2.3136

Sažetak
Brendovi su postali važan čimbenik za opstanak organizacija u modernome društvu. Prisutni su u svim domenama života: ekonomskoj, društvenoj, obrazovnoj, kulturnoj, sportskoj, itd. Jaki brendovi rezultat su pažljivog i kreativnog planiranja. Pozicioniranje brenda od strateške je važnosti za kompaniju, jer ono predstavlja način na koji se na potrošača ostavlja dubok dojam pa on povezuje brend s nečim određenim i poželjnim, a upravo to jedan brend čini drugačijim od ostalih. Brendovi imaju financijsku vrijednost jer stvaraju sliku o samoj vrijednosti u mislima i srcima potrošača. Brend može uvjeriti potrošača da mu je potreban, koristan i da je ekskluzivan i bolji od ostalih, a također gradi i emocionalnu privrženost. Postoje brojni čimbenici koji utječu na poziciju brenda u mislima potrošača. Studenti se također ubrajaju u potrošače. Cilj je ovoga rada s pomoću bitnih parametara ispitati u kojoj su mjeri studenti zadovoljni odabranim fakultetima. U tom smo procesu primijenili faktorsku analizu i, umjesto usmjeravanja pažnje na velik broj prije utvrđenih čimbenika, zahvaljujući njihovu smanjenom broju, stvorit ćemo uvjete koji će nam omogućiti izradu strategije za optimiziranje odabranih čimbenika. S pomoću te metode moći ćemo odrediti čimbenike koji objašnjavaju ispitivani fenomen, tj. čimbenike koji mogu objasniti najveći dio njegove ukupne varijabilnosti.

Ključne riječi
identitet brenda; osobnost brenda; visoko obrazovanje; marketinška komunikacija; sveučilište kao brend.

Hrčak ID: 225037

URI
https://hrcak.srce.hr/225037

[engleski]

Posjeta: 434 *