hrcak mascot   Srce   HID

Prethodno priopćenje
https://doi.org/10.32903/zs.64.2.7

INTEGRIRANI SEMINARSKI RADOVI KAO ISHOD PROJEKTNE NASTAVE

Dina Vojvodić ; Muzička škola „Dr. Miloje Milojević“ Kragujevac Kragujevac, Srbija
Vladimir B. Perić ; Muzička škola „Dr. Miloje Milojević“ Kragujevac Kragujevac, Srbija

Puni tekst: hrvatski, pdf (10 MB) str. 101-111 preuzimanja: 123* citiraj
APA 6th Edition
Vojvodić, D. i Perić, V.B. (2018). INTEGRIRANI SEMINARSKI RADOVI KAO ISHOD PROJEKTNE NASTAVE. Život i škola, LXIV (2), 101-111. https://doi.org/10.32903/zs.64.2.7
MLA 8th Edition
Vojvodić, Dina i Vladimir B. Perić. "INTEGRIRANI SEMINARSKI RADOVI KAO ISHOD PROJEKTNE NASTAVE." Život i škola, vol. LXIV, br. 2, 2018, str. 101-111. https://doi.org/10.32903/zs.64.2.7. Citirano 10.04.2020.
Chicago 17th Edition
Vojvodić, Dina i Vladimir B. Perić. "INTEGRIRANI SEMINARSKI RADOVI KAO ISHOD PROJEKTNE NASTAVE." Život i škola LXIV, br. 2 (2018): 101-111. https://doi.org/10.32903/zs.64.2.7
Harvard
Vojvodić, D., i Perić, V.B. (2018). 'INTEGRIRANI SEMINARSKI RADOVI KAO ISHOD PROJEKTNE NASTAVE', Život i škola, LXIV(2), str. 101-111. https://doi.org/10.32903/zs.64.2.7
Vancouver
Vojvodić D, Perić VB. INTEGRIRANI SEMINARSKI RADOVI KAO ISHOD PROJEKTNE NASTAVE. Život i škola [Internet]. 2018 [pristupljeno 10.04.2020.];LXIV(2):101-111. https://doi.org/10.32903/zs.64.2.7
IEEE
D. Vojvodić i V.B. Perić, "INTEGRIRANI SEMINARSKI RADOVI KAO ISHOD PROJEKTNE NASTAVE", Život i škola, vol.LXIV, br. 2, str. 101-111, 2018. [Online]. https://doi.org/10.32903/zs.64.2.7

Sažetak
Polazeći od teorije višestrukih inteligencija Howarda Gardnera te projektne nastave Johna Deweya, u radu se izlažu učinci podučavanja učenika tehnikom pisanja znanstvenog rada. Format u kome se učenici pismeno izražavaju jest seminarski rad, koncipiran prema modelu integrirane nastave u srednjoj muzičkoj školi. U nju su uključeni predmeti Teorija muzike, Istorija muzike s upoznavanjem muzičke literature, Nacionalna istorija muzike te Srpski jezik i književnost.
Mogućnosti koje pruža takav pristup višestruke su i odnose se na: stjecanje učeničkih vještina u domeni akademskog pisanja prije odlaska na fakultet, što svakako standardi vezani s pisanjem eseja, stručnog teksta i rezimea drugih tekstova zahtijevaju; unapređivanje školske klime, etosa i među učenicima i među profesorima uključenima u proces. Broj predmeta koji se mogu uključiti u određenu temu nije ograničen i tiče se podjednako užestručnih, glazbenih i općeobrazovnih.
Posebno je značajno nadilaženje neusklađenosti programa različitih predmeta u kurikulu pri izradi seminarskih radova, putem anticipiranja teme (za gradivo koje će se iz pojedinih predmeta raditi kasnije) ili utvrđivanja gradiva. Format blok-nastave u obliku okruglog stola za učenike različitih razreda, u tako koncipiranom podučavanju, omogućava učenicima razmjenu iskustava, vršnjačku edukaciju i jačanje kritičarskih sposobnosti učenika.
Takva školska praksa proistekla je i iz dugogodišnjeg rada tima za integriranu nastavu Muzičke škole „Dr. Miloje Milojević“ iz Kragujevca i iz potrebe da koordinatori nastave svoja znanja stečena na doktorskim studijama muzikologije i srpskog jezika i književnosti te samostalnim znanstvenim radom prilagode i prenesu učenicima

Ključne riječi
seminarski rad; projektna nastava; ishodi; kompetencije učenika

Hrčak ID: 226251

URI
https://hrcak.srce.hr/226251

[engleski] [njemački]

Posjeta: 284 *