hrcak mascot   Srce   HID

Ostalo

Suvremeni modeli arhitektonske naobrazbe: izvori, stanje i izazovi budućnosti; Doktorska disertacija [sažetak]

Dubravko Bačić ; Arhitektonski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Zagreb, Hrvatska

Puni tekst: engleski, pdf (111 KB) str. 408-408 preuzimanja: 103* citiraj
APA 6th Edition
Bačić, D. (2019). Contemporary Models of Architectural Education: Sources, Present State, Future Challenges; Doctoral Dissertation [Summary]. Prostor, 27 (2 (58)), 408-408. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/230999
MLA 8th Edition
Bačić, Dubravko. "Contemporary Models of Architectural Education: Sources, Present State, Future Challenges; Doctoral Dissertation [Summary]." Prostor, vol. 27, br. 2 (58), 2019, str. 408-408. https://hrcak.srce.hr/230999. Citirano 16.06.2021.
Chicago 17th Edition
Bačić, Dubravko. "Contemporary Models of Architectural Education: Sources, Present State, Future Challenges; Doctoral Dissertation [Summary]." Prostor 27, br. 2 (58) (2019): 408-408. https://hrcak.srce.hr/230999
Harvard
Bačić, D. (2019). 'Contemporary Models of Architectural Education: Sources, Present State, Future Challenges; Doctoral Dissertation [Summary]', Prostor, 27(2 (58)), str. 408-408. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/230999 (Datum pristupa: 16.06.2021.)
Vancouver
Bačić D. Contemporary Models of Architectural Education: Sources, Present State, Future Challenges; Doctoral Dissertation [Summary]. Prostor [Internet]. 2019 [pristupljeno 16.06.2021.];27(2 (58)):408-408. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/230999
IEEE
D. Bačić, "Contemporary Models of Architectural Education: Sources, Present State, Future Challenges; Doctoral Dissertation [Summary]", Prostor, vol.27, br. 2 (58), str. 408-408, 2019. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/230999. [Citirano: 16.06.2021.]

Sažetak
Tema rada su modeli arhitektonske visokoškolske naobrazbe u europskom akademskom i stručnom kontekstu. U radu je potvrđena hipoteza o obrazovnom sustavu razvijenom na vlastitim, arhitektonskoj disciplini inherentnim edukacijskim modelima koji kontinuirano evoluiraju i postupno se transformiraju, ali ustrajno perzistiraju u višestoljetnim ciklusima, često neovisno o njihovom epistemološkom sadržaju. Svi suvremeni modeli dinamični su amalgami koji se temelje na globalno dostupnom korpusu kodificiranoga arhitektonskoga znanja te na stjecanju kreativnih vještina i primjenjivog stručnog znanja. Njihova unutrašnja logika i robusnost bitan su element budućnosti institucionalnoga arhitektonskoga obrazovanja.

Hrčak ID: 230999

URI
https://hrcak.srce.hr/230999

[engleski]

Posjeta: 239 *