Skoči na glavni sadržaj

Pregledni rad

Interkulturalnost kao izazov za pristupačnost?

Cédric Moreau orcid id orcid.org/0000-0003-2744-6849 ; INSHEA – UPL, France
Anne-Sophie Destrumelle ; Ministère de la Culture, Archives nationales, France
Mélissa Arneton ; INSHEA – UPL, France


Puni tekst: engleski pdf 261 Kb

str. 167-184

preuzimanja: 228

citiraj


Sažetak

Razumijevanje pristupa kulturi gluhih učenika ponajprije znači razumijevanje raznolikosti obrazovnih situacija. Važno je preispitati prenošenje znanja s obzirom na dvojezičnost tih učenika, jer se poučavanje temelji na konceptualizaciji. Zbog nedostatka empirijskih istraživanja, usmjerili smo se na istraživanje raskoraka između potreba učenika i njihovih učitelja te odgovora predloženih od strane kulturnih institucija, na primjeru Francuske. Na temelju dva istraživanja uspoređena su očekivanja specijaliziranih učitelja s prijedlozima kulturnih institucija. Ključna postavljena pitanja kao i mogući odgovori omogućuju bolje razumijevanje specifičnih postupaka razvijenih u svrhu prihvatljivosti ove zajednice. Prvo su opisana očekivanja stručnjaka u odnosu na njihove kvalifikacije. Rezultati naglašavaju pojavu novih interdisciplinarnih potreba. Preispitno je obrazovanje učitelja u svjetlu višestrukih komunikacijskih poteškoća. Analizirani su odgovori dobiveni u projektu Ocelles koji je utemeljen na multilingvalnoj i multimodalnoj kolaborativnoj mrežnoj stranici u Open data. Ovaj konceptualni alat, dizajniran iz semiotičkog trokuta, omogućuje sudionicima da konstruiraju interkulturalnost putem sinhronijskog i dijakronijskog pristupa.

Ključne riječi

kultura; gluhi; višejezičnost; profesionalne prakse; interkulturalnost

Hrčak ID:

232092

URI

https://hrcak.srce.hr/232092

Datum izdavanja:

23.12.2019.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 904 *